۰
plusresetminus
مدیر کمیته امداد ‌داراب

بیش از ۲۵۰۰ حامی از ایتام شهرستان داراب حمایت می‌کنند‌

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۲
مدیر کمیته امداد ‌شهرستان داراب از جذب ۱۴۱ حامی از ابتدای امسال در طرح اکرام ایتام خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۵۳۸ حامی از ایتام ‌داراب حمایت می‌کنند.
بیش از ۲۵۰۰ حامی از ایتام شهرستان داراب حمایت می‌کنند‌
به گزارش حافظ نیوز، سعید عطوفت‌شعار در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به اینکه گام نهادن در کار خیر و دستگیری از ایتام توفیقی برای صفا بخشیدن روح است اظهار داشت: تعداد 141 نفر از خیران شهرستان داراب با عضویت در طرح اکرام ایتام از بیش از 200 ‌نفر از ایتام نیازمند حمایت می‌کنند.

وی با اعلام اینکه تا پایان سال گذشته 2 هزار و 397 حامی از 927 یتیم این شهرستان حمایت می‌کردند، اظهار داشت: از ابتدای امسال تا‌کنون نیز 141 حامی جذب شدند که تعداد حامیان ایتام شهرستان به 2 هزار و 538 نفر رسیده است.

مدیر کمیته امداد ‌شهرستان داراب با اشاره به اینکه اقشار فرهنگی و کارمندان داراب رکورددار یتیم‌نوازی بوده‌اند خاطرنشان کرد: از 2 هزار و 538 حامی ایتام داراب بیش از یک هزار و 800 نفر از قشر کارمندان، فرهنگیان و فرهیختگان هستند.

عطوفت‌شعار تصریح کرد: بیش از 85 درصد از حامیان ایتام فرهنگیان و کارمندان دلسوز هستند که با پرداخت ماهانه 550 میلیون ریال بیشترین حمایت را از ایتام نیازمند دارابی در بین سایر اقشار انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: برخی ادارات و سازمان‌های دولتی و غیردولتی شهرستان داراب با رضایت کارمندان و کارکنان خود در پایان هر ماه مبلغی را از حقوق آنان کسر و پس از تجمیع به‌ حساب ایتام تحت حمایت  امداد واریز می‌کنند.

مدیر کمیته امداد ‌شهرستان داراب میزان کمک‌های نقدی و غیر نقدی حامیان اکرام شهرستان داراب  در سال 93 را بیش از 15 میلیارد و 27 میلیون ریال اعلام و بیان کرد: سرانه پرداختی هر حامی ماهانه 500 هزار ریال است و پرداختی‌های حامیان به‌صورت مستقیم و از طریق سیستم بانکی به‌ حساب ایتام واریز می‌شود.
کد مطلب : ۹۴۴۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما