از سوی خبرگزاری مهر؛

مدیران پاسخگوی استان فارس معرفی می شوند

12 مرداد 1394 ساعت 12:00

خبرگزاری مهر استان فارس به بهانه روز خبرنگار، مدیران و مسئولانی را که بیشترین پاسخگویی به رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی را داشته اند طی مراسمی معرفی می کند.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرنگار مهر، یکی از رسالتهای رسانه ها و وسائل ارتباط جمعی نظارت عمومی و رصد عملکرد دستگاه های مختلف است، این کارکرد و رسالت در شرایطی فراهم می شود که رسانه ها نقش نظارتی و مطالبه گرانه خود را در فضایی بتوانند ایفا کنند که مدیران و مسئولان جامعه پاسخگوی رسانه ها باشند.

در استان فارس نیز یکی از دغدغه های جدی اهالی رسانه ضرورت پاسخگویی مدیران به رسانه ها در مواقع مختلف است که همواره مورد تاکید خبرنگاران بوده است.

 از این رو دفتر شیراز خبرگزاری مهر به بهانه روز خبرنگار طرحی را اجرا کرد که طی آن از ۵۰ نفر از خبرنگاران شیراز در مورد پاسخگوترین مدیران استان فارس نظرسنجی به عمل آورد و مدیران و مسئولان منتخب طی مراسمی به افکار عمومی معرفی خواهند شد.

هدف از اجرای این طرح ایجاد فضای پاسخگویی  برای مدیران و معرفی الگوهای برتر در این حوزه است تا در شیراز که یکی از قطبهای رسانه ای کشور نیز محسوب می شود فرهنگ پاسخگویی مسئولان نهادینه شود.

 


کد مطلب: 9454

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9454/مدیران-پاسخگوی-استان-فارس-معرفی-می-شوند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir