۰
plusresetminus

پرداخت 3 میلیارد ریال وام اشتغالزایی به مددجویان امداد در خرمبید

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۴
مدیر کمیته امداد امام خمینی خرمبید از پرداخت 3 میلیارد و 440 میلیون ریال وام اشتغالزایی به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان در سه ماه نخست سال جاری خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از فارس محمدتقی ملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه اشتغال پایدار موجب توانمندی اقتصادی و خودکفایی خانوارها و رفع محرومیت آنان می‌شود اظهار داشت: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان زیرپوشش یکی از اهداف و عملکردهای اصلی کمیته امداد است که در راستای این هدف در سه ماه نخست سال جاری 3 میلیارد و 440 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان پرداخت‌ شده است.

ملایی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 950 میلیون ریال وام کارگشایی به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد خرمبید پرداخت‌ شده عنوان داشت: پرداخت وام‌های خودکفایی در زمینه کسب‌ و کارهای خرد، مشاغل خانگی و وام‌های کارانگیزی صورت می‌گیرد که تاکنون 39 مورد وام اشتغال، کارانگیزی و مشاغل خانگی با اعتباری بیش از 3 میلیارد ریال به مددجویان این شهرستان پرداخت‌ شده است.

مدیر کمیته امداد خرمبید تصریح کرد: اغلب تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت‌ شده به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان در زمینه دامداری، خدماتی و صنفی صنعتی بوده است.

 ملایی با تأکید بر لزوم و نقش نظارت بر اجرای طرح‌ها در کسب نتیجه مثبت بیان داشت: بسیاری از طرح‌های اجرایی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد خرمبید جزء طرح‌های برتر اشتغالزایی انتخاب شدند.

مدیر کمیته امداد خرمبید در پایان سخنان خود از انعقاد تفاهمنامه با شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برای استفاده از امکانات آموزشی موجود در راستای ارتقای سطح آگاهی بهداشتی مددجویان و انعقاد تفاهمنامه با اداره صنعت، معدن و تجارت با هدف همکاری در اشتغال مددجویان زیرپوشش خبر داد.
کد مطلب : ۹۴۷۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما