۰
plusresetminus

کاهش سهم جهرم از اعتبارات 2 درصد نفت و گاز

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۴
فرماندار ویژه جهرم گفت: با توجه به کاهش سهم این شهرستان از اعتبارات دو درصد نفت و گاز، اهمیت به مناطق محروم در اولویت قرار گرفت.
به گزارش حافظ، علیرضا صحرائیان عصر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان که با حضور نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی و رؤسای ادارات عضو در این کمیته برگزار شد با اشاره به کاهش سهم این شهرستان از درآمد دو درصد نفت و گاز اظهار داشت: در سالی که پشت سر گذاشتیم به دلیل کاهش قیمت نفت درآمد کشور از این منبع کاهش چشمگیری داشت اما امیدواریم به یاری خداوند و کمک شما مدیران بتوانیم با درست مصرف کردن این اعتبارات به اهداف خود در چشم‌انداز پیش رو نزدیک شویم.
فرماندار جهرم گفت: از سرجمع اعتبارات این شهرستان که 16 هزار و 377 میلیون ریال است با توجه به مشکلات در حوزه آب شرب مبلغ قابل‌توجه‌ای را به حوزه آب روستایی و عشایری اختصاص دادیم.
صحرائیان افزود: بهسازی روستاها و راه‌های روستایی مناطق محروم این شهرستان از دیگر حوزه‌های بود که در این اعتبارات توجه بیشتری به آن شد تا شاهد کمک بیشتر دولت به مناطق محروم باشیم.
معاون استاندار فارس بابیان اینکه در بخش فرهنگ و هنر نیز باید کار اساسی انجام شود بیان داشت: در همین راستا اعتباری برای تکمیل ساختمان کتابخانه بخش کردیان قرار دادیم تا شاهد استفاده جوانان مشتاق به مطالعه باشیم.
این مقام مسئول اظهار داشت: باید سعی کنیم در حوزه‌های فرهنگی از کمک خیران بیش‌ازپیش استفاده کنیم که در شهرستان جهرم با راه‌اندازی مجمع خیرین ورزشی راه خوبی را شروع کرده‌ایم که در سال‌های آینده شاهد خدمات این مجامع خیری خواهیم بود.
فرماندار ویژه جهرم در پایان با اشاره به اینکه تکلیف ما در این اعتبارات بیشتر بر مناطق روستایی و محروم بوده است گفت: در اعتبارات ماده 180 توجه به دیگر حوزه‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد و نسبت به اعتبار بیشتر به این مناطق برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام داریم.



منبع:فارس
کد مطلب : ۹۴۷۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما