۰
plusresetminus
در یک سال گذشته؛

توقیف 9 میلیاردی کالای قاچاق در لامرد

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۵
فرمانده انتظامی شهرستان لامرد استان فارس از کشف مقادیری کالای قاچاق با ارزشی بالغ‌بر 9 میلیارد ریال در یک سال گذشته خبر داد.
توقیف 9 میلیاردی کالای قاچاق در لامرد
به گزارش حافظ نیوز به نقل از اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، اکبر زلفی در تشریح جزئیات این خبر گفت: مبارزه با قاچاق کالا همواره به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار داشته و طرح‌های ویژه‌ای در راستای مبارزه با این پدیده شوم اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در این راستا مأموران طی یک سال گذشته 293 مورد انواع لوازم‌ خانگی، 53 هزار و 798 قوطی انواع نوشیدنی‌ها، بیش از 3 هزار قلم لوازم‌ آرایشی، 324 کیلو چای، بیش از 10 هزار پوشاک، بیش از 6 هزار کیلو برنج، 491 متر پارچه و مقادیری دیگر کالای قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشفیات سوخت قاچاق این فرماندهی گفت: در این مدت 162 هزار و 900 لیتر سوخت قاچاق نیز کشف‌ شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد بیان کرد: بیش از 8 میلیون و 538 هزار و 200 نخ انواع سیگار قاچاق توسط مأموران طی یک سال گذشته از قاچاقچیان کشف‌ شده است.

سرهنگ زلفی با اشاره به توقیف 134 دستگاه انواع خودروهای سبک و سنگین، افزود: در این مورد 143 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف‌ شده را بالغ‌بر 9 میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی لامرد در پایان بار دیگر ضمن اشاره به اثرات سوء قاچاق بر اقتصاد کشور، بر تلاش همه‌جانبه مأموران انتظامی این شهرستان در راستای برخورد با این پدیده شوم تأکید کرد.
 
کد مطلب : ۹۴۸۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما