۰
plusresetminus
در جلسه شورای اقامه نماز اقلید تأکید شد

جدیت مسئولان در اقامه نماز جماعت در ادارات، پارک‌ها و مدارس اقلید

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۶
معاون فرماندار اقلید در جلسه شورای اقامه نماز این شهرستان بر لزوم تلاش و مساعدت مسئولان برای اقامه نماز جماعت در ادارات، مدارس، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها تأکید کرد.
جدیت مسئولان در اقامه نماز جماعت در ادارات، پارک‌ها و مدارس اقلید
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از اقلید، خلیل بزرگی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اقامه نماز این شهرستان که با حضور امام‌جمعه، مسئولان اداره تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولان شهرستانی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اهمیت نماز در زندگی فردی و اجتماعی اظهار داشت: توجه به نماز و بیان تأثیر مثبت آن در جامعه باید مورد توجه اقشار مختلف به‌ویژه مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به شیطنت و تلاش دشمنان ایران اسلامی در از بین بردن و کم‌رنگ کردن باورها و اعتقادات دینی مردم به‌ ویژه جوانان تصریح کرد: درک واقعی نماز و آرامش، اقتدار، اعتماد به‌ نفس و مقاومتی که نماز در وجود انسان ایجاد می‌کند یکی از اثرگذارترین راه‌های مقابله و مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان قسم‌ خورده ایران و اسلام است.

بزرگی به اهمیت دو چندان اقامه نماز به‌ صورت جماعت اشاره و بر مساعدت و جدیت مسئولان و متصدیان امر در برپایی نماز جماعت در ادارات، مدارس، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و ... تأکید کرد.

معاون فرماندار اقلید بیان داشت: با توجه به مسافرت‌های تابستانی و حضور گردشگران و مسافران در این شهرستان، رسیدگی به کیفیت و تجهیزات نمازخانه‌های موجود بسیار لازم است.

بزرگی در پایان سخنان خود با بیان اینکه توجه، تلاش و رسیدگی به اقامه نماز وظیفه شرعی و اجتماعی مسئولان است بر مساعدت، همدلی و همکاری کامل فرمانداری اقلید در اقامه هرچه باشکوه‌تر نماز به‌ویژه به‌صورت جماعت تأکید و از اجرای طرح‌های متعدد خانواده مطهر و بهشتی، منهاج، سفیران صبح، قیام و طلایه‌داران نور در راستای ترویج و تشویق اقامه نماز جماعت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، تشکیل شورای اقامه نماز در ادارات شهرستانی و فعالیت جدی، برپایی نماز جماعت در کارخانه‌ها و کارگاه‌ها، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، مدارس و دستگاه‌های اجرایی، برگزاری دوره‌های آموزشی آداب نماز در ادارات و اصناف، اجرای برنامه عصر شعر و نماز، اعزام روحانی برای اقامه نماز جماعت و ... ازجمله مصوبات این جلسه بود.
کد مطلب : ۹۴۹۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما