شرکت تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در مسابقات لیگ برتر

13 مرداد 1394 ساعت 9:01

مدیرعامل باشگاه شهید چمران لارستان، گفت: با حل نسبی مشکلات، تیم هندبال بانوان شهید چمران این شهرستان در مسابقات این فصل لیگ برتر هندبال بانوان کشور شرکت می‌کند.


به گزارش حافظ نیوز، مسعود راستی لاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لارستان بابیان اینکه تیم شهید چمران لارستان که چندی پیش به دلیل پاره‌ای مشکلات از حضور در دور جدید مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور انصراف داده بود، با حل نسبی این مشکلات در مسابقات این فصل هندبال بانوان کشور شرکت می‌کند.

وی افزود: با تغییر تاریخ شروع رقابت‌های این فصل، تیم شهید چمران لارستان، فرصت کافی برای جذب و تمرین بازیکنان در اختیار دارد.

مدیرعامل باشگاه شهید چمران لارستان با اشاره به اینکه بازگشت دوباره این تیم به رقابت‌های کشوری با تلاش و همکاری مسئولان هندبال استان فارس مورد موافقت فدراسیون هندبال کشور قرارگرفته و مبلغ  ورودی این مسابقات از سوی تیم شهید چمران لارستان به‌حساب فدراسیون واریز شده است، تصریح کرد: تیم لارستان، به‌عنوان تنها نماینده فارس در این مسابقات با تمام قدرت شرکت خواهد کرد.

وی در پایان از مسئولان استانی و شهرستانی خواست تا با حمایت‌های مادی و معنوی خود، این تیم را در کسب موفقیت برای استان پهناور فارس، یاری کنند.


کد مطلب: 9501

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9501/شرکت-تیم-هندبال-بانوان-شهید-چمران-لارستان-مسابقات-لیگ-برتر

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir