۰
plusresetminus
انجمن فیلم کوتاه شیراز برگزار می‌کند؛

نمایش ۴ فیلم‌ کوتاه و مستند در شیراز

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۷
روز چهارشنبه ۱۴ مردادماه ۴ فیلم کوتاه و مستند در انجمن فیلم کوتاه شیراز نمایش داده می‌شود.
به گزارش حافظ نیوز، محسن مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به نمایش هفتگی فیلم‌های کوتاه انجمن فیلم کوتاه شیراز، اظهار داشت: این هفته 4 فیلم کوتاه و مستند در سالن مهر تالار حافظ نمایش داده می‌شود.

وی با اشاره به نمایش انیمیشن "چشم تنگ دنیا‌دار" تصریح کرد: این انیمیشن 18 دقیقه‌ای ساخته نورالدین زرین‌کلک در پنج پرده کوتاه بیان تصویرى و امروزین سخن سعدى در مفهوم جهان‌خوارگى انسان و سقوط اوست.

مدیر انجمن فیلم کوتاه با اشاره به نمایش 2 فیلم کوتاه داستانی دیگر خاطرنشان کرد: "شیر تلخ" ساخته ناصر ضمیری و "فردا صبح" ساخته محمد نجاریان نیز پس از انیمیشن "چشم تنگ دنیا‌دار" به نمایش گذاشته می‌شود.

وی درباره نمایش فیلم کوتاه "شیر تلخ" گفت: این فیلم از موفق‌ترین فیلم‌های کوتاه ایرانی بوده و چندین جایزه را در جشنواره‌های مختلف داخلی و بین‌المللی کسب کرده است.

مقدم افزود: فیلم کوتاه "فردا صبح" نیز در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در سال گذشته شرکت داشته است.

وی درباره دیگر برنامه انجمن فیلم کوتاه در روز چهارشنبه گفت: با توجه به اینکه در کنار نمایش فیلم کوتاه پخش مستند نیز از برنامه‌های هفتگی انجمن فیلم کوتاه است، مستند اجتماعی "گیسوی آشفته من" ساخته ماجد نیسی نیز 14 مرداد به نمایش گذاشته می‌شود.

انجمن فیلم کوتاه شیراز چهارشنبه هر هفته ساعت 17:30 در سالن مهر تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد استان فارس به پخش فیلم‌کوتاه و مستند می‌پردازد. لازم به ذکر است نمایش‌ها رایگان و ورود برای عموم آزاد است.
کد مطلب : ۹۵۴۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما