۰
plusresetminus
در هفته‌های آینده

وزیر ورزش و جوانان به خرامه سفر می‌کند

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۶
با دعوت نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی وزیر ورزش و جوانان در هفته‌های آینده به خرامه سفر می‌کند.
وزیر ورزش و جوانان به خرامه سفر می‌کند
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از خرامه، نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان فارس و روسای هیئت‌های ورزشی خرامه برگزار شد اظهار داشت: یکی از تمرکزهای اصلی ما در این شهرستان، مسئله ورزش و جوانان بوده است و امیدواریم با قول‌هایی که مدیرکل  ورزش و جوانان فارس در بازدید از زیرساخت‌های ورزشی و جلسه هم‌اندیشی هیئت‌های ورزشی داد زمینه رشد استعدادهای جوانان در امور ورزشی و اخلاقی و فرهنگی فراهم شود.

داریوش اسماعیلی در مورد اعتبارات اختصاص داده‌شده در سال 93 به ورزش این شهرستان بیان داشت: از محل اعتبارات ماده 180 و دو درصد نفت و گاز و اعتباراتی که از وزارت نفت گرفته شد بیش از 3 میلیارد تومان به شهرستان خرامه اختصاص داده شد و در سال جاری نیز از اعتبارات دو درصد نفت و گاز نزدیک به یک‌میلیارد تومان به ورزش و جوانان اختصاص پیدا کرد که امیدواریم وزارت ورزش و جوانان نیز با پرداخت قسمتی از هزینه‌ها ما را در تکمیل زیرساخت‌های ورزشی یاری کند.

وی در ادامه به سفر وزیر ورزش و جوانان در هفته‌های آینده به شهرستان خرامه اشاره کرد و گفت: در سفر وزیر علاوه‌بر جذب اعتبارات مناسب برای تکمیل زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان، از تمام ورزشکاران که صاحب‌ عنوان قهرمانی هستند نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس نیز هدف خود از سفر به شهرستان خرامه را بازدید و بررسی زیرساخت‌های ورزشی در حال اجرا و نحوه تکمیل آن دانست و گفت: مکان‌های ورزشی در حال ساخت این شهرستان با همکاری و عزم همگانی تا پایان سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

حیدرعلی کامیاب با اشاره به جلسه خود با هیئت‌های ورزشی بیان داشت: توفیقی حاصل شد تا در حوزه نرم‌افزاری با روسای هیئت‌های ورزشی نشستی داشته باشیم و از نزدیک با مسائل و مشکلات آن‌ها آشنا شویم.

وی در این زمینه بیان داشت: با توجه به این‌که خرامه یکی از شهرستان‌های نزدیک به مرکز استان فارس است اما با توجه به اینکه زمان بسیاری از شهرستان شدن آن نمی‌گذرد هیئت‌های ورزشی آن تازه شکل‌ گرفته و باید به سمت تقویت این هیئت‌ها حرکت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس بیان کرد: در نشست امروز قرار شد در حوزه نرم‌افزاری نیز به این هیئت‌ها کمک‌های خوبی صورت گیرد و تجهیزات موردنیاز این هیئت‌ها و همچنین نحوه مشارکت بخش خصوصی و استفاده از تسهیلاتی که دولت در اختیار بخش خصوصی قرار می‌دهد برای این شهرستان فراهم شود.

وی همچنین بر این نکته تأکید کرد که در حوزه جوانان سازمان‌های مردم‌نهاد تشکیل شود و شاهد حضور جوانان این شهرستان در حوزه‌های فرهنگی نیز باشیم.

همچنین محمدامین ایزدی رئیس اداره ورزش و جوانان خرامه ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیرکل ورزش و جوانان در شهرستان خرامه و پیگر‌ی‌ها و توجه خاص نماینده مجلس به امور ورزش و جوانان، به مقایسه حجم خدمات صورت گرفته در حوزه ورزش و جوانان طی سه سال گذشته و دوره‌های پیش‌از آن پرداخت و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی خاص دولت و وجود تحریم‌های چند سال اخیر، خدمات بسیاری در این حوزه به این شهرستان شده و قابل‌مقایسه با سال‌های گذشته نیست به‌طوری‌که سطح فضاهای سرپوشیده خرامه 3.5 برابر شده است.   

به گزارش فارس، داریوش اسماعیلی به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، رئیس فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان، فرماندار، بخشداران مرکزی و رئیس شورای این شهرستان و جمعی از مسئولان از زیرساخت‌های ورزشی در حال احداث خرامه دیدن کردند و از نزدیک در جریان روند اجرای کار و کمبودها و مشکلات قرار گرفتند.

در این برنامه از سالن‌های ورزشی سلطان‌شهر، دهستان سفلی، معزآباد جابری، گود زورخانه و سالن شهید حاج سلیمان زارع خرامه و سالن شهرک ایثار بازدید و تذکرات لازم به پیمانکاران مربوطه داده و از آنان خواسته شد ضمن تسریع در تکمیل پروژه‌ها کیفیت را فدای زمان نکنند.
کد مطلب : ۹۵۴۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما