۰
plusresetminus
در گفتگویی مطرح شد:

۱۰۰ کودک مبتلا به سوء تغذیه در فیروزآباد شناسایی و حمایت شدند

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۱
مدیر کمیته امداد فیروزآباد گفت: در سال جاری تاکنون ۱۴۰ میلیون ریال بابت تامین هزینه تغذیه ۱۰۰ کودک مبتلا به سوء تغذیه شدید تخصیص داده شده است.
۱۰۰ کودک مبتلا به سوء تغذیه در فیروزآباد شناسایی و حمایت شدند
به گزارش حافظ نیوز، حسین امیری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام تخصیص ۱۴۰ میلیون ریال به تغذیه کودکان بی بضاعت افزود: اقلام مواد غذایی اختصاص یافته به این کودکان شامل برنج، کنسرو ماهی، روغن و حبوبات مانند لوبیا و عدس است  که ماهیانه مبلغ ۷۰۰ هزار ریال بابت خرید اقلام مذکور در بن کارت سرپرست این کودکان شارژ می شود.

وی افزود: با همکاری تمامی خانه های بهداشت شهری و روستایی فیروزآباد و به منظور مبارزه با عوارض و بیماری های ناشی از سوء تغذیه، ۱۰۰ کودک زیر ۶ سال که منحنی رشد آنان زیر خط قرمز بوده شناسایی شده و به این نهاد معرفی شده اند.

مدیر کمیته امداد فیروز آباد با بیان اینکه از تمام سهمیه ای که به کمیته امداد فیروزآباد برای اجرای این طرح تعلق گرفته بود استفاده شده، اظهار داشت: کودکانی که سرپرستانشان در بدترین وضعیت نسبت به سایر افراد قرار داشتند را انتخاب کرده و برای آنان بن کارت الکترونیکی تهیه شد.

امیری تصریح کرد: کمیته امداد فیروزاباد با همکاری تمامی مراکز بهداشتی و درمانی آمادگی فنی و تخصصی لازم به منظور  جذب و هزینه اعتبارات بیشتر در این خصوص برای افزایش ضریب تغذیه ای کودکان زیر ۶ سال مبتلا به سوء تغذیه را دارد.

 
کد مطلب : ۹۵۴۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما