در ماه رمضان امسال صورت گرفت

کمک 360 میلیون ریالی خیران به برنامه‌های کمیته امداد قیروکارزین

13 مرداد 1394 ساعت 17:46

مدیر کمیته امداد امام خمینی قیروکارزین از کمک 360 میلیون ریالی خیران، حامیان طرح اکرام و خیراندیشان به برنامه‌های این نهاد در ماه رمضان سال جاری خبر داد.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از قیروکارزین، محمد مریدزاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول ماه مبارک رمضان کمک‌های مردم نیکوکار این شهرستان، خیران و حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در زمینه‌های اطعام و اکرام مددجویان، طرح مفتاح‌الجنه، زکات فطریه، کفارات و کمک به مردم مسلمان و مظلوم  فلسطین و یمن مساعدت‌های نقدی و غیرنقدی قابل‌توجهی به این نهاد در اجرای برنامه‌های متنوع داشته‌اند.

وی با بیان اینکه اطعام و افطار نیازمندان و مددجویان در رأس برنامه‌های ماه مبارک رمضان قرار داشت، خاطرنشان کرد: در رمضان امسال بالغ‌ بر 210 میلیون ریال در زمینه اطعام مددجویان امداد به‌ صورت نقدی و کالایی مساعدت شده که در قالب سبد کالا و غذای گرم و همچنین برگزاری سفره آسمانی افطاری بین ایتام، سالمندان و نیازمندان توزیع ‌شده است.

مریدزاده ادامه داد: همچنین در سال جاری توسط مؤمنان و روزه‌داران 253 میلیون ریال کمک در قالب زکات فطره، کفاره، طرح مفتاح‌الجنه و کمک به مسلمانان مظلوم فلسطین و یمن جمع‌آوری‌ شده که اقدامات لازم در زمینه توزیع این کمک‌ها انجام پذیرفته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی قیروکارزین ضمن قدردانی از خیران و نیکوکاران به دلیل توجه به امور مددجویان، نیازمندان  و به‌ویژه ایتام بیان داشت: خیران بازوان پرتوان کمیته امداد بوده و به‌عنوان یار و یاور امداد، همواره در بخش‌های مختلف این نهاد اجتماعی حضوری فعال و گسترده دارند.


کد مطلب: 9551

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9551/کمک-360-میلیون-ریالی-خیران-برنامه-های-کمیته-امداد-قیروکارزین

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir