۰
plusresetminus
در جلسه شورای شهر مرودشت مطرح شد:

شهردار سابق 6 تن قیر گذاشت و رفت/ المان های شهر باید متناسب با شهر باشد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۶
سرپرست شهرداری بیان داشت: زمانی که شهرداری را تحویل گرفتم شهرداری مرودشت تنها 6 تن قیر داشت.
شهردار سابق 6 تن قیر گذاشت و رفت/ المان های شهر باید متناسب با شهر باشد
به گزارش حافظ نیوز به نقل از سایت خبری مرودشت نا، جلسه شورای اسلامی شهر مرودشت با حضور تمام اعضا، سرپرست شهرداری و ریاست تاکسیرانی مرودشت برگزار گردید.

نادر امیدوار رییس شورای اسلامی شهر مرودشت بیان داشت: در یکی دو روز آینده شاهد کوچه های عاری از خاک در میدان معلم هستیم و امیدوار هستیم این روند روز به روز و منطقه به منطقه  گسترش یابد.

علی کرم مختاری عضو شورای شهر بیان داشت: هر گاه دولتی جای خود را به دولت دیگر می دهد، تکمیل پروژه های ناتمام در دستور کار دولت جدید قرار می گیرد و از سرپرست شهرداری می خواهم تا به تکمیل موزائیک خیابان های چهار راه سوم شمالی و کوچه کاردانش امام حسین(ع) در جاده فتح آباد و خیابان هلال احمر بپردازد.

مختاری تصریح کرد: تعدادی از راننده های کمپرسی های حمل آسفالت مراجعه کرده اند که از بهمن و اسفند سال گذشته حقوقی دریافت نکرده اند و حقوق آنها باید پرداخت شود.

محمدحسن زارع نژاد اذعان داشت: ما نمایندگان مردم هستیم و انتخاب شهردار یکی از وظایف مهم شورا محسوب می شود. با توجه به مهلت سه ماهه ای که به سرپرست ابلاغ می شود و مراجعه برخی دوستان و مدت زمانی که برای انتخاب شهردار لازم است، بهتر است از جلسه آینده هر کس کاندیدای مورد نظر خود برای شهرداری به جلسه بیاورد.

محمدعلی خسروی عضو شورای شهر اظهار داشت: پوشاندن کانال های اطراف شهر به منظور مبارزه با بیماری سالک باید سرعتر صورت گیرد.

خسروی با انتقاد از عملکرد شهرداری در زمینه فضای سبز بیان داشت: در دو سال گذشته در خصوص فضای سبز دچار عقب ماندگی شدیم و باید نهضت فضای سبز شکل بگیرد.

خسروی افزود: آسفالت خیابان اصلی شهر، تکمیل شهربازی، ایجاد المان های متناسب با شهر، حل مشکل آبگرفتگی معابر خیابان هفت تیر درایام بارندگی باید در دستور کار شهرداری و شورا قرار گیرد.

اسماعیل استواری عضو شورای شهر مرودشت بیان داشت: سرپرست شهرداری از بدو انتخاب خوب کار کرده و انجام پروژه ها در شهر ملموس است و مردم رضایت دارند.

 استواری افزود:  یکی از نیازمندی های مردم بحث آسفالت معابر شهر است که با قدرت و به صورت عالی انجام می شود اما در کنار بحث آسفالت باید مسائل دیگر هم دیده شود.

وی به تبین مسائل پرداخت و گفت: حدود هشت ماه است  که جایگاه cng   علی آباد فعالیت نمی کند که این امر نارضایتی مردم را در پی داشته است و چنانچه  پیمانکار نمی تواند فعالیت کند تا پیمانکار دیگری را جایگزین کنیم.

اسماعیل استواری شورای شهر مرودشت

استواری بیان داشت: پوشیده شدن کانال محمدآباد و کانال شصت متری، تکمیل شهربازی و ترمینال از جمله مسائلی است که باید مد نظر شهرداری قرار گیرد.

وی در خصوص دوربرگردان علی آباد تاکید کرد: بحث بسته شدن این بریدگی بحث بدی نبود و بحث بسته بودنش یا باز بودنش قطعا در تخصص ما نیست که تصمیم گیری کنیم. بسته شدن این بریدگی موجب نارضایتی مردم شده و در کارهایی از این قبیل باید قبل از اجرا شرایط و بستر مناسب ایجاد گردد.

وی در خصوص عوارض نوسازی افزود: متاسفانه عوارض نوسازی در برخی قبض ها جهش زیادی داشته است و در خصوص تخفیف عوارض هم باید شفاف سازی شود و آیتم های مختلف تخفیف برای مردم مشخص گردد.

وی بیان داشت: المان های هر شهر، هویت هر شهر است و باید در این خصوص جلسه ای گرفته شده و تصمیمی گیری شود.

سرپرست شهرداری مرودشت بیان داشت: هر 15 روز یکبار با توجه به دوره ماندگاری سم، کانال های شهر سم پاشی می شود و افزون بر این برای مبارزه با بیماری سالک ضایعات ورودی شهر را کاملا پاکسازی کرده ایم.

محمدرضا زارع در خصوص فضای سبز افزود: پارک امام هادی(ع) با مساحتی نزدیک به سه هکتار کلید می خورد و آخر این هفته لبه گذاری های این پارک انجام می شود و پارک حاشیه ای خلیج فارس هم تا نزدیک پل شهدای گمنام ادامه می یابد.

زارع بیان داشت: نزدیک به هفت ماه است جایگاه  cng علی آباد تعطیل است و  در این مورد پیمانکار نگهدار و پیمانکار بهره بردار قوی نیستند و زمانی که من معاون خدمات شهری بودم از این جایگاه  50 درصد عاید شهرداری می گشت و 34 درصد به بهره بردار می رسید اما الان بهره بردار 36 درصد را به شهرداری می دهد و 56 درصد عاید خودش می شود و همیشه هم جایگاه تعطیل است.

وی تاکید کرد: جلساتی با پیمانکار گرفته شده است و به وی 72 ساعت مهلت داده شده است و اگر تا روز سه شنبه جایگاه راه اندازی و تحویل ما نشود پیمانکار خلع ید می شود.

وی در خصوص دوربرگردان علی آباد اظهار داشت: یکسال از مصوبه شورای ترافیک در خصوص دوربرگردان علی آباد می گذرد و در این مدت در خصوص بسته نشدن آن مقاومت کردم و علت بسته دشن آن درخواست های مردم و تخلف رانندگان بود.

وی ضمن انتقاد از انتشار برخی شایعات پیرامون میزان قیر و آسفالت خریداری شده توسط شهردار سابق و  میزان قیر موجود در شهرداری که توسط برخی افراد سودجو در فضای مجازی منتشر شده بود بیان داشت: روزی که شهرداری را تحویل گرفتم به سنگ شکن رفتم و شاید نیم تن هم نخودی نداشتیم و فقط شش تن قیر داشتیم.

وی تصریح کرد: روزانه بیست تن قیر برای انجام پروژه های شهرداری لازم است و در همین چهل روز فقط هفتصد میلیون تومان بابت قیر پرداخت کردیم.

 
کد مطلب : ۹۵۷۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما