۰
plusresetminus
نماینده مردم فیروزآباد

موانع اجرایی پتروشیمی شهرستان فیروزآباد برطرف شد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۴
نماینده مردم ‌فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس از رفع موانع پتروشیمی ‌فیروزآباد خبرداد و گفت: این طرح در دست ساخت است و با بهره‌برداری از برای بیش از یک‌هزار نفر اشتغال‌زایی می‌شود.
موانع اجرایی پتروشیمی شهرستان فیروزآباد برطرف شد
به گزارش حافظ نیوز، نادر فریدونی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: پتروشیمی فیروزآباد در سال‌های گذشته مقدمات بسیار ابتدایی داشت و در واقع کاری برای آن نشده بود که با هماهنگی نمایندگان داراب، فسا و جهرم که دارای پتروشیمی هستند نام‌دار و منابع مالی آن مشخص شد.

وی افزود: از مهرماه سال گذشته فعالیت‌های اجرایی کارخانه پتروشیمی فیروزآباد با جدیت تمام آغاز و مرحله به مرحله در حال پیشرفت است که تا بهره‌برداری کامل از آن نظارت‌های لازم صورت می‌گیرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه محل تغذیه این پالایشگاه از خط اتیلن مرکزی است تصریح کرد: با بهره‌برداری از پتروشیمی فیروزآباد بیش از یک‌هزار نفر از جوانان منطقه در این واحد پتروشیمی مشغول فعالیت می‌شوند.

فریدونی ‌با اشاره به مشکلات کارخانه سیمان فیروزآباد نیز بیان کرد: مشکلات این کارخانه نیز با رایزنی‌های صورت گرفته رفع شده و در حال فعالیت و تولید محصول است.

نماینده مردم ‌فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین با اشاره به پتانسیل‌های حوزه انتخابیه خود در زمینه استخراج منابع گازی گفت: از محل استخراج گاز در منطقه نیز بیش از 10 میلیاردریال به شهرداری‌‌ها و دهیاری‌ها کمک شده است.
فریدونی افزود: توجه به مناطق محروم و اختصاص اعتبار به این مناطق از محل درآمد‌های موجود در شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است.

 
کد مطلب : ۹۵۹۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما