شهردار جهرم خبر داد

اجرای طرح ساماندهی دست‌فروشان در جهرم

14 مرداد 1394 ساعت 16:50

شهردار جهرم گفت: با اجرای طرح ساماندهی دست‌فروشان در سطح شهر جهرم گامی مؤثر در راستای ارائه خدمات بهتر و رفاه شهروندان برداشته می‌شود.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از جهرم، سیاوش قزلی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه طرح جمع‌آوری و ساماندهی دست‌فروشان سطح شهر را آغاز کرده‌ایم، گفت: یکی از مشکلات و معضلات سد معبر، عدم ساماندهی دست‌فروشان است که شهرداری این مورد را در دست اجرا دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس بند 2 ماده 55 قانون شهرداری‌های کشور، هرگونه سد معبر در خیابان‌ها، معابر و پیاده‌روها تخلف محسوب شده و  شهرداری‌ها موظف‌ هستند با این امر به‌طور جدی برخورد کنند، افزود: حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری جهرم در این زمینه طرحی را به مرحله اجرا درآورده که در قالب آن قطعه زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع واقع در بلوار معلم به‌صورت موقت به بخش خصوصی واگذار شده و پس از اتمام عملیات عمرانی استقرار دست‌فروشان سطح شهر در این محل انجام خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد که با اجرای این طرح زمینه جمع‌آوری دست‌فروشان در مرکز شهر و مشکلات ناشی از آن فراهم شود و گامی مؤثر در راستای ارائه خدمات بهتر و رفاه شهروندان جهرمی برداشته شود.

قزلی در پایان هدف از ساماندهی دست‌فروشان را کاهش بار ترافیکی، متمرکز کردن وانت‌بارها و عاملان سد معبر دانست.


کد مطلب: 9595

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9595/اجرای-طرح-ساماندهی-دست-فروشان-جهرم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir