پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه مسکن مصوب سفر مقام معظم رهبری به لارستان

14 مرداد 1394 ساعت 16:42

مدیر بنیاد مسکن لارستان از پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه مسکن مصوب سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان خبر داد.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از لارستان، ناصر زائری پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه 40 واحدی نخل لارستان اظهار داشت: پروژه مسکن 40 واحدی نخل 2 با 3 هزار و 870 مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت 6 هزار و 280 مترمربع به صورت 10 بلوک ساخته شده است.

مدیر بنیاد مسکن لارستان با بیان اینکه این پروژه در سال 1390 کلنگ‌زنی و در سال 1392 ساخت و ساز آن شروع شده است افزود: این پروژه تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی تصریح کرد: اعتبار پروژه نیز از محل تسهیلات سفر مقام معظم رهبری و مسکن مهر و بخشی نیز آورده متقاضیان بوده است.

جمشید جعفرپور، نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، نیز در این بازدید با اشاره به زلزله‌خیز بودن شهرستان لارستان بیان کرد: طرح‌های مسکن این شهرستان باید با منطبق مهندسی روزآمد باشد زیرا ثمرات بسیاری به دنبال دارد.

جعفر‌پور از خدمات بنیاد مسکن برای توسعه شهری و روستایی تقدیر کرد و گفت: به طور قطع خدماتی که بنیاد مسکن در شهرها و روستاها ارائه می‌کند به محروم‌ترین اقشار ارائه می‌شود که ولی نعمتان ما و صاحبان اصلی این انقلاب هستند.

نماینده لارستان خنج و گراش در مجلس افزود: بروز حوادث طبیعی سیل و زلزله در کشور ما می‌طلبد که بنا و ساختمان‌ها مطابق با استانداردها و معیارهای قابل قبول ساخته شود و از این استانداردها فاصله گرفته نشود.


کد مطلب: 9605

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9605/پیشرفت-۸۵-درصدی-پروژه-مسکن-مصوب-سفر-مقام-معظم-رهبری-لارستان

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir