۰
plusresetminus
برای نخستین‌بار صورت می‌گیرد

برگزاری المپیاد امداد و نجات «سیلاب و کوهستان» در اقلید

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۵
رئیس هلال‌احمر اقلید از برگزاری المپیاد امداد و نجات «سیلاب و آب‌های خروشان» و «کوهستان و فضای معلق» از 14 تا 18 مردادماه جاری برای نخستین‌بار در این شهرستان خبر داد.
برگزاری المپیاد امداد و نجات «سیلاب و کوهستان» در اقلید
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از اقلید، علی‌بابا ولی‌پور بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به برگزاری المپیاد امداد و نجات در رشته‌های نجات در جاده، آوار، سیلاب، کوهستان و اسکان اضطراری در شهرستان‌های اقلید، آباده و سپیدان اشاره کرد و اظهار داشت: اقلید بر اساس ظرفیت‌های موجود میزبانی این المپیاد در دو رشته جستجو و نجات «سیلاب و آب‌های خروشان» و «کوهستان و فضای معلق» را به عهده دارد.

وی با اشاره به حضور داوران کارآمد استانی و کشوری در این المپیاد و بابیان اینکه دوره تخصصی امداد و نجات سیلاب و آب‌های خروشان در روزهای 14 و 15 مردادماه جاری برگزار می‌شود، عنوان داشت: این المپیاد در رشته امداد و نجات کوهستان و فضای معلق در روزهای 17 و 18 مردادماه امسال در این شهرستان برگزار خواهد شد.

ولی‌پور با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات در ارزیابی عملکرد نجاتگران، بررسی نقاط ضعف و قوت و پیشرفت عملکردی تصریح کرد: نفرات و گروه‌های برتر این المپیاد برای شرکت در مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

رئیس هلال‌احمر اقلید در پایان سخنان خود بیان داشت: تاکنون 48 نفر از 18 شهرستان استان فارس برای شرکت در رشته سیلاب و آب‌های خروشان و 10 گروه چهارنفره از 10 شهرستان برای حضور در المپیاد امداد و نجات در رشته کوهستان و فضای معلق اعلام آمادگی کردند.
کد مطلب : ۹۶۰۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما