برای نخستین‌بار صورت می‌گیرد

برگزاری المپیاد امداد و نجات «سیلاب و کوهستان» در اقلید

14 مرداد 1394 ساعت 18:35

رئیس هلال‌احمر اقلید از برگزاری المپیاد امداد و نجات «سیلاب و آب‌های خروشان» و «کوهستان و فضای معلق» از 14 تا 18 مردادماه جاری برای نخستین‌بار در این شهرستان خبر داد.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از اقلید، علی‌بابا ولی‌پور بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به برگزاری المپیاد امداد و نجات در رشته‌های نجات در جاده، آوار، سیلاب، کوهستان و اسکان اضطراری در شهرستان‌های اقلید، آباده و سپیدان اشاره کرد و اظهار داشت: اقلید بر اساس ظرفیت‌های موجود میزبانی این المپیاد در دو رشته جستجو و نجات «سیلاب و آب‌های خروشان» و «کوهستان و فضای معلق» را به عهده دارد.

وی با اشاره به حضور داوران کارآمد استانی و کشوری در این المپیاد و بابیان اینکه دوره تخصصی امداد و نجات سیلاب و آب‌های خروشان در روزهای 14 و 15 مردادماه جاری برگزار می‌شود، عنوان داشت: این المپیاد در رشته امداد و نجات کوهستان و فضای معلق در روزهای 17 و 18 مردادماه امسال در این شهرستان برگزار خواهد شد.

ولی‌پور با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات در ارزیابی عملکرد نجاتگران، بررسی نقاط ضعف و قوت و پیشرفت عملکردی تصریح کرد: نفرات و گروه‌های برتر این المپیاد برای شرکت در مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

رئیس هلال‌احمر اقلید در پایان سخنان خود بیان داشت: تاکنون 48 نفر از 18 شهرستان استان فارس برای شرکت در رشته سیلاب و آب‌های خروشان و 10 گروه چهارنفره از 10 شهرستان برای حضور در المپیاد امداد و نجات در رشته کوهستان و فضای معلق اعلام آمادگی کردند.


کد مطلب: 9607

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9607/برگزاری-المپیاد-امداد-نجات-سیلاب-کوهستان-اقلید

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir