۰
plusresetminus
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بوانات:

جمع آوری و توزیع بالغ بر 351 میلیون ریال زکات فطره در بوانات

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۳
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بوانات گفت: با همکاری مراکز خیریه و نیکوکاری و هیئت امنای مساجد بالغ بر 351 میلیون ریال زکات فطره جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.
جمع آوری و توزیع بالغ بر 351 میلیون ریال زکات فطره در بوانات
به گزارش حافظ نیوز به نقل از حرف رسا، مردم مومن و روزه دار در پایان ماه مبارک رمضان زکات فطره خود را کنار گذاشته و جهت کمک به نیازمندان در روز عید فطر زکات فطره خود را ادا می کنند و یکی از مراکز جمع آوری زکات فطره با توجه به ماموریت اصلی آن اداره ، نهاد کمیته امداد امام خمینی می باشد.

مسلم دمیری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بوانات ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت:  امسال براساس هماهنگی های به عمل آمده با شوراها، دهیاری ها و معتمدین محلی تعداد 52 پایگاه جمع آوری زکات فطره درسطح شهرستان راه اندازی شد و مبلغ 351 میلیون ریال زکات فطره جمع آوری شد.

دمیری افزود: این پایگاه ها با همکاری مراکز نیکوکاری، هیات امنای مساجد و مصلی ها از سوی کمیته امداد درسطح شهرستان برپا و زکات فطره مردم نوع دوست شهرستان بوانات را همزمان با عید سعید فطر و پس از یک ماه روزه داری جمع آوری کردند.

مدیر کمیته امداد بوانات در ادامه ضمن قدردانی از مردم و خیرین در اعتماد به کمیته امداد، افزود: این نهاد زکات فطره جمع آوری شده را درغالب کمک معیشت  بین نیازمندان شهرستان در اسرع وقت توزیع نموده است.
کد مطلب : ۹۶۱۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما