فرماندار فسا: باید با پدیده زمین خواری به صورت جدی مقابله کرد

14 مرداد 1394 ساعت 19:04

جلسه جلوگیری از تخریب، تصرف و تغییر کاربری غیر مجاز در فسا تشکیل شد.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از فسایی ، فرماندار ویژه شهرستان فسا گفت: برای جلوگیری از تصرف و تغییر کاربری غیر مجاز اراضی لازم است که اداره های مسئول اقدامات قانونی و جدی را به موقع اجرا کنند.

محمد سمیع پور معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان فسا ضمن بیان این مطلب افزود: حفظ و حراست از اراضی و مقابله با پدیده زمین خواری از مهمترین مولفه هایی است که باید به صورت جدی به آن اهتمام ورزید تا منابع ملی ما دستخوش سودجویی عده ای فرصت طلب نشود.
وی که در جلسه جلوگیری از تخریب، تصرف و تغییر کاربری غیر مجاز اراضی سخن می گفت ضمن تشکر از دستگاه قضایی به ویژه دادستان، همکاری و تعامل دستگاه قضایی با دستگاه های اجرایی را یکی از مهمترین راهکارهای موجود جهت مقابله با این پدیده دانست و خاطرنشان کرد: برای حصول به نتیجه بهتر لازم است که کلیه دستگاه های اجرایی از جمله بخشداران، شهرداران، دهیاران، جهاد کشاورزی و کلیه اداره ها و شرکت های دولتی و غیر دولتی مکلف شوند از ارائه خدمات از قبیل انشعاب آب ، برق ، گاز و ... به افرادی که بدون اخذ مجوز اقدام به ساخت و ساز نموده اند خودداری نمایند.

همچنین در این جلسه روستایی دادستان شهرستان فسا نیز طی سخنانی با اشاره به عزم جدی دستگاه قضا برای برخورد با پدیده زمین خواری از آمادگی کامل این مجموعه جهت اقدام قضایی و قانونی خبر داد.

 


کد مطلب: 9613

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9613/فرماندار-فسا-باید-پدیده-زمین-خواری-صورت-جدی-مقابله

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir