بیش از ۲۳۱ هزار جلد سند مالکیت روستایی در استان فارس صادر شد

15 مرداد 1394 ساعت 8:44

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس گفت: تاکنون بیش از ۲۳۱ هزار جلد سند مالکیت روستایی در استان فارس صادر شده است.


به گزارش حافظ نیوز، عطاالله زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به واگذاری 77 هزار و 680 قطعه زمین در روستاهای استان فارس اظهار داشت: تاکنون 235 هزار و 551 جلد سند مالکیت روستایی با همکاری اداره ثبت اسناد صادر شده است.

وی با بیان اینکه در 97 درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان فارس طرح هادی تهیه شده است افزود: تاکنون در 880 روستای این استان طرح هادی به صورت کامل اجرا شده است.

زمانی با اشاره به احداث 75 خانه بهداشت، 13 ایستگاه آتش‌نشانی و 3 سالن چندمنظوره در روستاهای استان فارس بیان کرد: 2 پروژه بهسازی بافت باارزش نیز در روستاهای استان اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس با بیان اینکه در سال گذشته 2 هزار و 313 هکتار تملک زمین در روستاهای این استان انجام شده است، عنوان کرد: از ابتدای تاسیس بنیاد مسکن تاکنون 20 هزار و 528 هکتار زمین در روستاهای استان تملک شده است.

وی تصریح کرد: ایجاد بستر مناسب، تسهیل و شناسایی املاک برای ساخت مسکن روستایی، ایجاد فضاهای مناسب برای کاربری‌های مختلف روستا و رشد و شکوفایی عمرانی روستاهای استان از جمله اهداف بنیاد مسکن است.


کد مطلب: 9628

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9628/بیش-۲۳۱-هزار-جلد-سند-مالکیت-روستایی-استان-فارس-صادر

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir