صدور مجوز ثبت نام برای فرزندان مهاجران غیرمجاز در استان فارس

15 مرداد 1394 ساعت 8:44

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استان فارس از صدور مجوز ثبت نام برای فرزندان مهاجران غیرمجاز در استان فارس به مدت ۵ روز خبر داد.


به گزارش حافظ نیوز، عبدالله رفیعی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، از صدور مجوز ثبت نام برای فرزندان مهاجران غیرمجاز در استان فارس به مدت 5 روز خبر داد و اظهار داشت: اتباع و مهاجران غیرمجاز در استان فارس می‌توانند با مراجعه به دفاتر کفالت در استان فارس برای دریافت این مجوز اقدام کنند.

وی با اشاره به حضور 200 تا 300 هزار مهاجر غیرمجاز در استان فارس گفت: این معرفی‌نامه تنها برای ثبت نام فرزندان این افراد و در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری برای فراهم کردن امکان تحصیل تمامی دانش‌آموزان مهاجر به ویژه افاغنه است.

رفیعی‌پور افزود: مهاجران غیرمجاز می‌توانند در روزهای 12 مردادماه تا 16 مردادماه به این دفاتر مراجعه کنند و نسبت به دریافت معرفی‌نامه برای ثبت نام فرزندانشان اقدام کنند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجران استان فارس خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان و فرزندان مهاجران مجاز نیاز به دریافت معرفی‌نامه ندارند و با مراجعه به مدارس نزدیک محل سکونت خود براساس بخش‌نامه‌های آموزش و پرورش می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

آدرس دفاتر کفالت در استان فارس:
شعبه یک: شیراز، دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی واقع در بلوار مدرس- ساختمان ولایت
شعبه دو: شیراز، فلکه کوزه‌گری- بلوار مأذون قشقایی- مدرسه راهنمایی عباسپور
شعبه سه: کوار، بعد از کلانتری- مدرسه شهید سرانجام
شعبه چهار: جهرم، مهمانشهر شهید دستغیب
شعبه پنج: لارستان، شهر قدیم- مدرسه کمیل.


کد مطلب: 9629

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9629/صدور-مجوز-ثبت-نام-فرزندان-مهاجران-غیرمجاز-استان-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir