۰
plusresetminus
امام جمعه مرودشت:

مطالبه‌گری به فرهنگ عمومی جامعه تبدیل شود/ تنها یک هکتار از مجموعه تخت جمشید مورد استفاده قرار گرفته است

تاریخ انتشارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۴
امام جمعه مرودشت با اشاره به روز خبرنگار یکی از مشکلات جامعه را عدم پذیرش نقد دانست و گفت: مسئله مطالبه‌گری به فرهنگ در جامعه تبدیل شود.
مطالبه‌گری به فرهنگ عمومی جامعه تبدیل شود/ تنها یک هکتار از مجموعه تخت جمشید مورد استفاده قرار گرفته است
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در جمع نماز گزاران این شهر با اشاره به نزدیک شدن شهادت امام جعفر صادق (ع) با بیان تسلیت این روز، از اهل بیت به عنوان یکی از مهم‌ترین مصادیق الگوی مؤمنان یاد کرد و گفت: باید فرهنگ اهل‌بیت(ع) سرلوحه امور مردم قرار گیرد.

امام جمعه مرودشت از مردم خواست تا با برگزاری مراسم ویژه شهادت این امام همام در مساجد وتکایا به بیان روش وسبک زندگی آن بزرگواران الهی بپردازند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای موفقیت آن را دست غیب الهی دانست و خاطرنشان کرد: در طول انقلاب همواره خداوند متعال پشتیبان این مردم بوده است.

خطیب جمعه مرودشت تصریح کرد: مقام معظم رهبری که ادامه دهنده راه امام خمینی (ره) است با سیاست نرمش قهرمانانه و اقتصاد مقاومتی در منطقه توانست در رویارویی با دشمن تیم مذاکره‌کننده را همراهی کند و این موفقیت چشمگیر به دست آید.

حجت‌الاسلام احمدی عنوان کرد: پس از این مذاکرات حساس مسئولان آمریکایی در برابر دولت‌مردانشان هنوز قانع نشده و از طرفی رژیم صهیونستی عصبانی‌تر شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم سیاست ایران را به جهانیان برسانیم بایستی با دنیا ارتباط داشته باشیم و با آنان رفت و آمد داشته باشیم بیان کرد: این اقدام نمونه برنامه‌ای است که نبی اکرم (ص) داشتند اما آنچه که مهم است باید بیدار و هوشیار باشیم و در این ارتباط سعی کنیم فرآورده‌های دنیای استکبار و ترویج فساد و اباحه‌گری و تخریب برنامه‌های تجاری را وارد نکنیم.

خطیب جمعه مرودشت با اشاره به 17 مردادماه روز خبرنگار گفت: یکی از بهترین جایگاه‌ها برای خدمت به فکر و اندیشه مردم جایگاه خبرنگاری است که خبرنگاران باید هم خود روحیه مطالبه‌گری داشته باشند و هم این روحیه را به مردم انتقال دهند.

وی افزود: خبرنگاران در خط مقدم مبارزه با فرهنگ بیگانه و دفاع از ارزش‌ها هستند و ظرفیت‌سازی نقدپذیری مسئولان و نقد منصفانه از رویکردهای صحیح خبرنگاری است.

حجت‌الاسلام احمدی یکی از مشکلات جامعه را عدم پذیرش نقد دانست و خاطرنشان کرد: امیدوارم مسأله مطالبه‌گری به فرهنگ در جامعه تبدیل شود.

وی به بیان برخی مشکلات شهرستان پرداخت و با تشکر از برخی مسئولان شهر در جهت خدمت به مردم تصریح کرد: اقدامات ارزنده شورای شهر که جلسات خود را در مسیر منطقی برادری و خدمت قرار داده‌اند قابل تقدیر است.

امام جمعه مرودشت برطرف شدن هر چه زودتر مشکلات تحویل واحدهای مسکن مهر و مشکلات آب و برق این مسکن‌ها را که برخی در آن مستقر شده‌اند از مسئولان خواستار شد.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به بازدیدی که از مجموعه اقامتی جهانگردی تخت‌جمشید داشته است با برشمردن ظرفیت‌های این شهرستان بیان کرد: متاسفانه از ظرفیت 11هکتاری این مجموعه تنها یک هکتار مورد استفاده قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: قسمت‌های مختلف این مجموعه متروکه مانده که با احیاء آن می‌توان بخش عظیمی از مشکلات مسافران در ایام نوروز را برطرف کرد و سبب اشتغال‌زایی برای جوانان شد.
کد مطلب : ۹۶۶۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما