اجرای طرح شمارش وجوه صندوق‌های صدقات توسط مشترکان در لارستان

17 مرداد 1394 ساعت 8:28

مدیر کمیته امام خمینی (ره) لارستان از شمارش وجوه صندوق‌های صدقات توسط مشترکان و تحویل به متصدیان تخلیه صندوق‌های صدقات در تاریخ مقرر خبر داد.


به گزارش حافظ نیوز، هوشنگ دلاور امروز در حاشیه نشست تخصصی کارشناسان و کارکنان حوزه مشارکت‌های مردمی لارستان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: ازاین‌پس مشترکان صندوق‌های صدقات، خود وجوهات داخل صندوق منازل و مغازه‌ها را شمارش و در تاریخ مقرر به متصدیان تخلیه صندوق‌ها تحویل خواهند داد.

وی افزود: صرفه‌جویی در زمان هم برای متصدی تخلیه صندوق‌ها و هم برای مشترک، افزایش اعتماد عمومی بیشتر و رشد درآمدهای مردمی از اهداف اجرای این طرح است.

مدیر کمیته امداد لارستان عنوان کرد: پیش‌ از این متصدیان با مراجعه به در منازل و مغازه‌ها در همان مکان اقدام به شمارش وجوه می‌کردند که اتلاف وقت بسیاری را در پی داشت.

دلاور تصریح کرد: در سطح شهرستان لارستان 15 هزار مشترک، صدقات خود را به این نهاد اهدا می‌کنند و کمک‌های مردمی از محل صدقات توسط شهروندان در هرماه حداقل 350 میلیون ریال است.

وی افزود: صدقات جمع‌آوری‌شده برای حل مشکل ایتام و نیازمندان در زمینه‌های درمانی، عمرانی، جهیزیه، فرهنگی، وام‌های قرض‌الحسنه و غیره هزینه می‌‌شود.


کد مطلب: 9662

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9662/اجرای-طرح-شمارش-وجوه-صندوق-های-صدقات-توسط-مشترکان-لارستان

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir