توزیع بیش از یک میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی فسا

17 مرداد 1394 ساعت 8:48

مدیر جهاد کشاورزی فسا گفت: در ۳ ماهه نخست امسال یک میلیون و ۴۲۷ هزار لیتر سوخت در بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شد.


به گزارش حافظ نیوز، بختیار رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال یک میلیون و 472 هزار و 800 لیتر سوخت در بین کشاورزان شهرستان فسا توزیع شده است.

وی عنوان کرد: براساس تفاهم‌نامه‌ای که بین اداره پست و سازمان جهاد کشاورزی از ابتدای امسال منعقد شده واگذاری سوخت به زیر بخش‌های کشاورزی به دفاتر پستی واگذار شده است.

رحمانی بیان کرد: مهم‌ترین مزیت این تفاهم‌نامه تسهیل در روند توزیع سوخت گازوئیل به کشاورزان و عدم مراجعات مکرر به ادارات مختلف برای دریافت سهمیه سوخت است.

مدیر جهاد کشاورزی فسا افزود: در سال‌های گذشته کشاورزان برای تامین سوخت گازوئیل به ادارات مختلف مراجعه می‌کردند که این امر سبب اتلاف وقت، پیچیدگی و ایجاد هزینه‌های اضافی برای در یافت سوخت می‌شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر کشاورزان پس از مراجعه به مراکز خدمات و تکمیل فرم درخواست سوخت به دفاتر پستی محل خود مراجعه کرده و با پرداخت مبلغ 50 هزار ریال هزینه در سامانه دریافت سوخت ثبت‌نام و نهایتا در عرض 72 ساعت حواله سوخت خود را شخصا از دفاتر پستی دریافت می‌کنند.

رحمانی خاطرنشان کرد: در صورتی که کشاورز بخواهد توسط اداره پست حواله سوخت خود را از درب منزل تحویل بگیرد هزینه ثبت‌نام 100 هزار ریال است.


کد مطلب: 9668

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9668/توزیع-بیش-یک-میلیون-لیتر-سوخت-بخش-کشاورزی-فسا

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir