۰
plusresetminus

یک نفر؛ همه ی سهم کوار از استخدام 3000 نفری آموزش و پرورش

تاریخ انتشارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۳
اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش از استخدام فقط یک نفر نیروی مرد جهت دبیری علوم اجتماعی در آموزش و پرورش کوار خبر می دهد.
یک نفر؛ همه ی سهم کوار از استخدام 3000 نفری آموزش و پرورش
به گزارش حافظ نیوز به نقل از بهارکوار، مدت هاست که خبر استخدام بزرگ آموزش و پرورش آن هم در شرایط رکود اقتصادی و بیکاری خیل عظیمی از جوانان، به رؤیایی برای قشر تحصیل کرده و جویای کار تبدیل شده است و جوانان تحصیل کرده کواری نیز هر روز بیشتر از دیروز در انتظار انتشار اطلاعیه این آزمون استخدامی بودند.

انتظار و امیدی که پس از انتشار اطلاعیه آزمون، کم سو شد به طوری که در جدول نیروهای موردنیاز هر شهرستان، فقط در یک مورد نامی از کوار برده شده است و ردیف 7520 این اطلاعیه، از استخدام یک نفر نیروی مرد جهت دبیری علوم اجتماعی در آموزش و پرورش کوار خبر می دهد و این در حالی است که یکی از امتیازات ویژه چنین استخدام هایی بومی بودن فرد متقاضی می باشد.

البته این به معنی عدم توانایی جوانان کواری جهت شرکت در آزمون و استخدام در دیگر نقاط نیست منتهی با توجه به امتیاز ویژه بومی بودن فرد استخدامی، متقاضیان کواری باید با داوطلبان بومی شهرستان های دیگر که دارای امتیاز بومی نیز هستند رقابت کنند.

به گفته یکی از مسئولان آموزش و پرورش کوار، سهمیه های تخصیص یافته بدون مشورت و هماهنگی با استان ها و شهرستان ها و با تأکید بر اولویت دادن به مناطق محروم تخصیص یافته است.

شهرستان کوار با دارابودن 14 هزار دانش آموز همواره با مشکل کمبود معلم روبرو بوده است به طوری که بسیاری مواقع در آغاز سال تحصیلی برخی از کلاس های مدارس کوار بعضاً با تأخیر یک ماهه آغاز می شود و بسیاری از فرهنگیان شهرستان کوار از نیروهای غیربومی هستند و می طلبد که فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه ای به رفع این مشکل در آینده داشته باشند.
کد مطلب : ۹۶۷۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما