امام جمعه نی ریز:

رادیو و تلویزیون باید آینه جامعه باشد

17 مرداد 1394 ساعت 10:35

آیت الله فقیه تصریح کرد: رادیو و تلویزیون باید آینه جامعه باشد. درد اجتماع، اتفاقات جامعه، رویدادهای منطقه و درد و دل های مردم را منعکس کند.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از نبض نی ریز، خطیب نماز جمعه نی ریز در خطبه های نماز جمعه امروز نی ریز، اخلاق را نیاز اصلی امروز جامعه عنوان کرد و گفت: اگر جامعه اسلامی به سوی گناه رفت، ذلت و بدبختی است.

آیت الله سید محمد فقیه با اشاره به سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی و فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: عقب گرد کردن و پیشرفت نکردن، خطر است و باید در فراگرفتن علم و دانش، تولید، صنعت و اداره کشورمان روز به روز به جلو برویم.

امام جمعه نی ریز هدف کسانی که مکتب غرب، بی بند و باری و فساد را در جامعه ما ترویج می کنند، نابودی نظام و کشور اعلام کرد و گفت: باید سبک زندگی ما، سبک زندگی اسلامی باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نی ریز تصریح کرد: کسانی که شهوترانی، آزادی حیوانی و بی بند و باری را در جامعه ترویج می کنند، از حیوانات هم بدتراند.

وی با اشاره به روز خبرنگار بیان داشت: کار خبرنگار خوب است. آنان در جامعه می گردند، پای درد و دل های مردم می نشیند و آن ها را منعکس می کنند و مسئولین هم از طریق رسانه ها و خبرنگاران، درد مردم را می فهمند.

آیت الله فقیه با اشاره به نقش پررنگ خبرنگاران در انعکاس مشکلات مردم تصریح کرد: رادیو و تلویزیون باید آینه جامعه باشد؛ درد اجتماع، اتفاقات جامعه، رویدادهای منطقه و درد و دل های مردم را منعکس کند.

امام جمعه نی ریز در پایان با اشاره به شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: فرهنگ و مکتب ما، مکتب جعفری است و اگر این مکتب نبود، عاشورای امام حسین(ع) هم نبود.


کد مطلب: 9677

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9677/رادیو-تلویزیون-باید-آینه-جامعه-باشد

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir