۰
plusresetminus

بازدید هیات استانی زندانهای فارس از زندان فیروزآباد

تاریخ انتشارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰
هیات استانی اداره کل زندانهای استان بمنظور سرکشی و ارزیابی عملکرد از زندان فیروزآباد بازدید نمودند.
بازدید هیات استانی زندانهای فارس از زندان فیروزآباد
به گزارش حافظ نیوز به نقل از فیروزنا، سیدعلی هاشم پور رئیس زندان فیروزآباد ضمن خیرمقدم به بازدید کنندگان گفت: پرسنل این زندان تمام تلاش خود را برای اجرای سیاستهای کلان سازمان به کار بسته است و جهت اصلاح و تربیت نادمین، برگزاری کلاسهای حرفه آموزی و اشتغال ، احکام اسلامی، انجام ورزشهای متعدد و برنامه های متنوع فرهنگی برنامه ریزی نموده و این مسیر را با توکل به خداوند منان و حمایتهای مسئولین شهرتانی و استانی بیش از گذشته ادامه خواهیم داد.

سیدعلی هاشم پور در ادامه در خصوص ساخت و توسعه بخش اداری و اندرزگاه جدید زندان فیروزآباد اظهار داشت:یکی از معظلات مهم این زندان کمبود فضای فیزیکی است که بایستی فکر اساسی در این زمینه شود و اساسی ترین موضوع ساخت زندان جدید در قسمت شمالی روستای روزبدان می باشد که این مهم نیاز به پشتیبانی های فراوان مادی و معنوی میباشد تا زندان جدید ساخته شود. لیکن در مقطع کنونی و به صورت موقت نسبت به توسعه اندرزگاه و نیز ساختمان اداری زندان فعلی نموده ایم و امیدواریم گامی در راستای نزدیک شدن به استاندارد مورد نظر برداشته باشیم.

 سجادیان رئیس هیات بازدید کننده نیز از فعالیتهای صورت گرفته در این زندان قدردانی نمودند و بیان نمودند: تغییرات فراوانی در این زندان صورت گرفته و این در سایه تلاش شبانه روزی و مستمر مدیریت و پرسنل زندان فیروزآباد صورت گرفته و ما این موضوع را ارج می نهیم. رئیس هیات بازدید کننده زندانبانی اسلامی را الگویی جدید و کامل از زندانبانی دانستند و اظهار نمودند: بر خلاف زندانبانی پلیسی کشورهای غربی ، مشخصه اصلی زندانبانی اسلامی، اصلاح و تربیت نادمین بوده و با آموزشهای لازم زمینه ارتکاب جرم را از بین برده و  آنان را برای زندگی سالم در جامعه آماده می سازد.

سپس هیات اعزامی زندانهای استان در بین زندانیان حضور یافتند و از نزدیک در جریان امورات آنان قرار گرفته و به صحبتهای آنان گوش فرار دادند. همچنین از قسمتهای مختلف و بخشهای گوناگون بازدید کردند. در این بازدید واحدهای بهداشت درمان، پشتیبانی،امورمالی، مددکاری، کارگزینی و دبیرخانه، آمار وانفورماتیک، یگان حفاظت و اجرای احکام زندان مورد ارزیابی قرار گرفته و از خدمات مدیریت و  پرسنل تشکر نمودند.

 
کد مطلب : ۹۶۸۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما