احداث نخستین پارکینگ طبقاتی در جهرم

18 مرداد 1394 ساعت 11:23

شهردار جهرم گفت: برای رفع مشکل ترافیک در مرکز این شهر تا چند روز آینده نسبت به احداث نخستین پارکینگ طبقاتی اقدام می‌کنیم.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از جهرم، سیاوش قزلی شامگاه شنبه در نشست با اصناف و کسبه که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان و برخی از مسئولان محلی در مسجد بازار برگزار شد، با بیان اینکه پاسخگویی به مردم را وظیفه خود می‌دانیم، اظهار داشت: مسئولان این شهر سعی دارند تا با همدلی، صداقت، پشتکار و حمایت از یکدیگر در راستای توسعه، آبادانی و عمران گامی مؤثر برداشته و نیازها و مشکلات مردم را برطرف کنند.

وی افزود: در این راستا شهرداری جهرم همانند سال‌های گذشته تلاش می‌کند تا با جدیت هرچه بیشتر در انجام امور و شناسایی کمبودها و رفع کردن آنها اقدام کند.

شهردار جهرم تأکید کرد: برای رفع مشکل ترافیکی در مرکز شهر تا چند روز آینده نسبت به احداث نخستین پارکینگ طبقاتی در شهر اقدام و از کسبه و اصناف که بخواهند نسبت به ساخت پارکینگ سرمایه‌گذاری کنند حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری جهرم در راستای زیباسازی و روان‌سازی بازار حاج محمد حسینی آماده همکاری با میراث فرهنگی در مورد حفظ این اثر تاریخی است، تأکید کرد: امیدواریم در صورت موافقت، این طرح به‌ صورت مشارکتی اجرا شود.

 


کد مطلب: 9709

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9709/احداث-نخستین-پارکینگ-طبقاتی-جهرم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir