فرماندار کازرون: رسانه‌ها از پایه‌های اعتمادسازی در جامعه هستند

19 مرداد 1394 ساعت 9:38

فرماندار کازرون با بیان اینکه یکی از پایه‌های اعتمادسازی و برقراری روحیه امیدواری و نشاط در جامعه، نشریات و رسانه‌ها هستند، گفت: چنانچه انتقادی صورت می‌گیرد باید پشت آن راهکاری ارائه شود تا مورد نقد اصلاح شود.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از کازرون، حمیدرضا گرامی شنبه شب در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان که در فرمانداری کازرون صورت گرفت با گرامی‌داشت 17 مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار در سخنانی اظهار داشت: تحقق آرام نگاه‌داشتن فضای عمومی جامعه و پی‌گیری موضوعات مختلف این شهرستان به حرکت دوسویه مدیریتی فرماندار به‌عنوان نماینده عالی دولت و رسالت نشریات، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها به‌عنوان ارائه اخبار و اطلاعات و تجزیه‌ و تحلیل‌های منصفانه نیاز دارد.

فرماندار کازرون ادامه داد: امروزه به لطف پروردگار و درایت مقام معظم رهبری و تلاش مسئولان دلسوز یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا هستیم که در این راستا دشمنان به چالش افتاده‌اند و نمونه بارز آن گفتمان سردرگم آنان است.

گرامی تصریح کرد: باید از فرصت عزت و اقتداری که برای جمهوری اسلامی ایجاد شده برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم استفاده کرد.

وی، تقویت زیرساخت‌های عمومی، جذب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری و ایجاد امنیت روحی و روانی و اعتماد را از وظایف دولت در سطوح مختلف مدیریتی برشمرد و متذکر شد: یکی از پایه‌های اعتمادسازی و برقراری روحیه امیدواری و نشاط در جامعه، نشریات و رسانه‌ها هستند که امیدواریم بیش‌ از پیش به این مقوله پرداخته شود.

فرماندار کازرون خاطرنشان کرد: امروزه جامعه با چالش‌های جدی مانند خشک‌سالی و بیکاری روبه‌رو است که چنانچه فضای اعتماد ایجاد نشود، آرامش و امید آسیب می‌بیند.

گرامی انتقاد منصفانه، سالم و به‌دور از هرگونه بغض و کینه و با توجه به اقتضای زمان را خوب و سازنده توصیف کرد و گفت: چنانچه انتقادی صورت می‌گیرد باید پشت آن راهکاری ارائه شود تا مورد نقد اصلاح شود.

وی ادامه داد: با تعامل، همت و انگیزه خوبی که در سطح مدیریت این شهرستان برقرار است پروژه‌های عمرانی با توجه با تنگناهای مالی با لطف خدا متوقف نشده بلکه سرعت نیز داشته است.

گرامی در پایان ارزش کار خبرنگاران در عرصه اطلاع‌رسانی به‌موقع و آگاه‌سازی جامعه از اقدامات انجام‌یافته را بسیار حائز اهمیت و ستودنی توصیف کرد و گفت: خبرنگاران این شهرستان بدون کمترین چشم‌داشت و توقعی، شبانه‌روز به تهیه گزارش و تصویر مبادرت می‌کنند که درخور تقدیر است و امیدواریم مدیران این شهرستان به این مهم اهمیت دهند.

به گزارش فارس، خبرنگاران خبرگزاری‌ها، نشریات، سایت‌های خبری و عکاسان و مقاله‌نویسان، سردبیران و مدیران مسئول چهار هفته‌نامه شهرستان کازرون از سوی فرماندار این شهرستان تقدیر شدند.


کد مطلب: 9711

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9711/فرماندار-کازرون-رسانه-ها-پایه-های-اعتمادسازی-جامعه-هستند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir