۰
plusresetminus
مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد

شرکت 110 ورزشکار و مربی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در المپیاد ورزشی

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۷
مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بیش از 110 ورزشکار و مربی دانشگاه علوم پزشکی شیراز 23 مرداد ماه جاری در مسابقات دوازدهمین المپیاد ورزشی دختران دانشجو در ارومیه شرکت می‌کنند.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، حیدر صفرپور شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دوازدهمین دوره از مسابقات المپیاد ورزشی ارومیه، دختران دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در 11 رشته ورزشی شامل فوتسال، بسکتبال، والیبال، شنا، تیراندازی، دوومیدانی، تنیس، بدمینتون، کاراته، شطرنج و آمادگی جسمانی شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ارتقای سلامت، نشاط و شادابی در میان دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز مهم‌ترین رویکرد این دانشگاه است، افزود: جذب حداکثری دانشجویان، برپایی جشنواره، افزایش فضا و سرانه ورزشی و نیز تجهیز، مرمت و بازسازی مکان‌های ورزشی از دیگر فعالیت‌های این دانشگاه در طول سال گذشته بوده است.
مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: با گسترش ورزش در میان دانشجویان، اساتید و کارکنان علاوه بر حضور و کسب مقام در میدان‌ها و مسابقات ورزشی میزان سلامت را افزایش و هزینه درمان بیماری را کاهش می‌دهد.

صفرپور تصریح کرد: دانشجویانی که در میدان‌های ورزشی داخلی و خارجی صاحب مقام می‌شوند در حوزه‌های علمی، آموزشی و پ‍پژوهشی نیز در جایگاه ویژه‌ای قرار دارند.

وی بیان داشت: تخصص، تعهد و ارتقای توان جسمی  به‌ویژه سلامت‌محوری از دیگر اهداف دانشگاه علوم پزشکی بوده و در این راستا نیاز به همکاری و تعامل با دیگر متولیان و دستگاه‌های اجرایی است.

مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: در سال جاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز میزبان جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان از سراسر کشور است.
کد مطلب : ۹۷۱۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما