۰
plusresetminus

همایش هیات شهدای ورزشکار مرودشت برگزار شد

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۱
علیجان زاده کارشناس مسائل سیاسی در همایش شهدای ورزشکار مرودشت بیان داشت: ماهواره ها غیرت و ناموس خانواده ها را به سرقت می برند.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از سایت خبری مرودشت نا، نشست روشنگری و همایش هیات شهدای قشر کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه مرودشت در سالن ورزشی شهدای سپاه و با حضور مسئولین شهرستان، ورزشکاران و ورزش دوستان شهر مرودشت برگزار گردید.

حبیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در این مراسم شهدای ورزشکار را الگوی مناسبی برای ورزشکاران دانست و گفت: هر رزمنده ای در میدان نبرد اول ورزشکار و بعد رزمنده هست و ورزش لازمه توان رزمی در میدان نبرد می باشد.

عباس علیجان زاده کارشناس مسائل سیاسی در خصوص توافقات هسته ای بیان داشت: مطالبات ما در این مذاکرات اصول، خط و محورهاییست که مقام معظم رهبری تبیین نموده است.
 
علیجان زاده از آژانس انرژی اتمی به عنوان چشم جاسوسی MI6 و موساد نام برد و تصریح کرد: ما اجازه بازرسی از مراکز نظامی خود را به این جاسوسان نمی دهیم.

وی افزود: جان کری همانطور که از معنای اسمش پیداست حمال صهیونیستهاست و باید لحظه به لحظه گزارش مذاکرات هسته ای را به آنها اعلام کند.

علیجان زاده تصریح کرد: در مذاکرات هسته ای ما یک طرف میز مذاکره بودیم و 1+5 طرف دیگر که این نشان از قدرت ما داشت و این قدرت و عظمت از استقامت، خون شهدا و ایثار ملت بزرگ ایران بدست آمد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آسیب های ماهواره بیان داشت: دشمن با پخش سریالهای فارسی زبان در شبکه های ماهواره به دنبال کشاندن دختران و پسران ما به سمت بی دینی و بی ایمانی می باشد.

وی گفت: از هر دری که ماهواره وارد شد از در دیگر ایمان، حیثیت و آبرو بیرون می رود و کسانی که امروز ماهواره را به عنوان سرگرمی و تفریح به خانه هایشان می آورند بدانند که یک دزد ناموس و غیرت را در جمع خانواده خود راه داده اند.
کد مطلب : ۹۷۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما