۰
plusresetminus

تعطيلی يک كمپ ترک اعتياد غيرمجاز در شيراز

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس، گفت: یک کمپ ترک اعتیاد مردان واقع در شهرک جواديه شیراز تعطيل شد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدرضا ابراهیمی، افزود: در راستاي نظارت بر فعالیت مراکز اقامتی میان مدت، کمپ مذكور به علت نداشتن استانداردهاي لازم تعطيل شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس در ادامه بيان کرد: این شورا با همکاری دستگاه‌های ذیربط نظارت لازم را بر مراکز درمان اعتیاد دارد تا با ایجاد بستری مناسب زمینه لازم را برای درمان اعتیاد بیماران فراهم کند.

محمدرضا ابراهیمی لزوم نظارت کارشناسی بر مراکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد را امر ضروری دانست و افزود: دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با تعامل سازنده و مؤثر و با همکاری دستگاه‌های ذیربط از جمله دادستانی، بهزیستی، علوم پزشکی، فرمانداري، ناجا و با تشكيل كميته ساماندهي مراكز درمان غيرمجاز اعتياد بر عملکرد مراکز اقامتي ميان‌مدت ترك اعتياد نظارت کامل دارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف قاطعانه و بدون هیچ اغماض و چشم‌پوشی طبق قوانین و مقررات نسبت به تعطیل و پلمپ نمودن کمپ متخلف اقدام می‌ کند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: با تلاش‌های صورت گرفته تاکنون بیش از 80 کمپ ترک اعتیاد دارای مجوز در سطح استان مشغول به فعالیت است که امیدواریم با وجود این مراکز بتوانیم در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی گامی مثبت برداشته و بیماران را از بلای خانمانسوز اعتیاد رها کنیم.
کد مطلب : ۹۷۵۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما