۰
plusresetminus
سردار غیب پرور فرمانده سپاه استان فارس در دیدار با اصحاب رسانه:

خبرنگاران بدون آنکه فضای جامعه را ملتهب کنند از مسئولان مطالبه گری کنند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۰
سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور در مراسم تجلیل از خبرنگاران شیراز با اظهار اینکه اهل قلم بودن در عرصه رسانه‌ها نعمتی است که خداوند به شما خبرنگاران ارزانی داشته است، گفت: برخورداری از این فن، نعمتی است که لازم است به بهترین نحو از آن استفاده شود.
به گزارش "حافظ نیوز" سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شیراز با اظهار اینکه اهل قلم بودن در عرصه رسانه‌ها نعمتی است که خداوند به شما خبرنگاران ارزانی داشته است، گفت: برخورداری از این فن، نعمتی است که لازم است به بهترین نحو از آن استفاده شود.
وی افزود: خبرنگار باید از قلمش در مسیری که رسالت اوست به شکل مطلوب استفاده کند.
فرمانده ارشد نظامی استان فارس گفت: مسئولین باید به دنبال ارتقای جایگاه این قشر فرهیخته باشند چرا که نظام ما به خبرنگارانی هم تراز با انقلاب اسلامی نیاز دارد.
این مسئول همچنین در ادامه عنوان کرد: بحمدالله خبرنگاران ما هم تراز با آرمان های انقلاب هستند ولی همچنان جای پیشرفت وجود دارد.
وی با تأکید بر اینکه خبرنگار باید همواره حریت خویش را حفظ کند و روحیه مطالبه گری نیز داشته باشد، عنوان کرد: البته این بدین معنی نیست که همیشه به مسائل سیاسی پرداخته شود.
غیب پرور اظهار داشت: خبرنگاران باید به همه ابعاد جامعه بپردازند و مسائل مختلف را نیز در نظر داشته باشند.
فرمانده سپاه فجر استان گفت: باید توجه داشت که نیاز است بعضا در حیطه برخی مطالبه گری ها باید هزینه قابل توجهی پرداخت.
فرمانده ارشد نظامی استان فارس با عنوان اینکه جامعه امروز بیش از هر زمانی نیاز به آرامش و همبستگی نیاز دارد، تصریح کرد: خبرنگاران باید توجه داشته باشند که مطالبه گری و حریت بدین معنی نیست که می توان جامعه را ملتهب کرد.
وی تأکید داشت: رعایت نیاز مهم مردم که آرامش در جامعه است این معنا را نمی رساند که پرسشگری را باید فراموش کرد.
غیب پرور در ادامه گفت: تمامی مسئولین اعم از نماینده مجلس و ما پاسداران، باید در برابر خبرنگاران جوابگو باشیم چرا که وظیفه این قشر فرهیخته مطالبه گری است؛ لازم به ذکر است که تمامی پرسشگری ها تنها بر عهده خبرنگاران نیست لیکن بیشترین پیگیری ها متوجه افراد مشغول در این حوزه است.
فرمانده ارشد نظامی استان فارس با اشاره به اینکه در استان محسنات زیادی وجود دارد، گفت: البته در استان ما آسیب هایی نیز وجود که باید آنها را زیر ذره بین قرار داد ولی نباید به دنبال مچ گیری از مسئولین بود.
همچنین او با بیان اینکه فعالین در رسانه مایه افتخار ما هستند، عنوان کرد: افرادی که در رسانه ها مشغول هستند این را همواره مورد توجه قرار دهند که باید اخلاق را در جامعه ترویج دهند.
فرمانده سپاه فجر استان فارس در خصوص اهمیت توجه به راه و سیره شهدا اظهار داشت: افرادی هستند که در راستای رابطه با آمریکا خوش خوشانشان شده است؛ اینها باید بدانند که هرگز نباید دشمن ستیزی را فرموش کنیم چرا که اگر شهدای ما بودند نمی گذاشتند دشمنی با آمریکا از یاد برود.
وی در انتها با اشاره به نزدیک بودن زمان انتخابات عنوان کرد: این انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است که اهالی رسانه باید با استفاده از همفکری تمامی صاحب نظران در این عرصه برنامه ریزی داشت.
غیب پرور افزود: تك‌صدايي بودن اصلا به صلاح جامعه نیست و همگی باید همسو با منافع ملی باشند.
گزارشگر: نیلوفر پرتو
کد مطلب : ۹۷۸۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما