بازدید مسئولان لامرد از دفتر خبرگزاری فارس در این شهرستان

22 مرداد 1394 ساعت 11:47

جمعی از مسئولان لامرد به‌منظور تقدیر از انعکاس اخبار گسترده این شهرستان توسط دفتر خبرگزاری فارس در لامرد از این دفتر خبری بازدید کردند.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از لامرد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان بعدازظهر امروز در بازدید خود از دفتر خبرگزاری فارس در لامرد با گرامی‌داشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی اظهار داشت: خبرنگاران وظیفه خطیر دیدبانی از جامعه را بر عهده دارند و از سوی دیگر خبرنگار خونی است که در رگ‌های یک جامعه جریان پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام روح‌الله بلوری افزود: اگر خبر و اطلاع‌رسانی در یک جامعه انجام نشود آن جامعه مرده است.

وی بابیان اینکه خبرگزاری فارس یکی از خبرگزاری‌های مؤثر کشوری است گفت: تفاوتی که کار خبرگزاری‌ها با جراید مکتوب دارد آن است که شمار مخاطبان خبرگزاری‌ها بسیار بالا است و مردم نیز امروز بیشتر به فضای مجازی دسترسی دارند و این کار خبرگزاری‌ها را سخت‌تر می‌کند.

بلوری ادامه داد: حتی لامردی‌هایی که در این شهرستان نیز حضور ندارند آخرین اخبار را از طریق خبرگزاری‌ها مرتب رصد می‌کنند و به‌طور یقین باید تلاش شما در این زمینه بیشتر باشد.

به گزارش فارس، در این بازدید دبیر شورای تأمین و نماینده فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر آموزش‌وپرورش، مسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد و مسئول انجمن خبرنگاران این شهرستان حضور داشتند.


کد مطلب: 9810

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9810/بازدید-مسئولان-لامرد-دفتر-خبرگزاری-فارس-این-شهرستان

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir