۰
plusresetminus

سه طرح فرهنگی در مجموعه همایش جوان و اندیشه در لار طراحی شده است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۴
بیرهمایش تخصصی جوان و اندیشه گفت: همایش تخصصی جوان و اندیشه هرسال دست آوردهایی دارد که امسال سه طرح فرهنگی ارزشمند در مجموعه همایش طراحی شده که با اعتبار خیر اجرا می‌شود.
سه طرح فرهنگی در مجموعه همایش جوان و اندیشه در لار طراحی شده است
به گزارش حافظ نیوز به نقل از محمد منیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در لارستان، با بیان اینکه تقدیر از برگزیدگان علمی خود کاری ارزشمند و معنوی است اظهارداشت: تقدیر از برگزیدگان علمی سبب شده تا جو رقابتی سالمی در منطقه شکل بگیرد که خود حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: یکی از دست آوردهای این همایش جذب نیروهای نخبه علمی و برگزیده منطقه در مجموعه همایش و حفظ ارتباط آنان با منطقه در امور فرهنگی، اجرایی و علمی است.

دبیر همایش تخصصی جوان و اندیشه خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان در طرح‌های اجرایی منطقه در هرچه بهتر اجرا شدن طرح‌های شهرستان و منطقه تاثیر بسزایی داشته است.

منیری افزود: بزرگترین مجتمع فرهنگی ورزشی جنوب کشور در لارستان در حال احداث بوده که این مجتمع از دل مجموعه همایش سر برآورده و خود تغییر نگرش خیران به سمت امور فرهنگی، علمی و ورزشی دست آوردی بزرگ است.

وی با اشاره به حضور آقایان حداد عادل، مخبردزفولی، کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و معاونان وزرا به دعوت همایش در منطقه تصریح کرد: برگزاری سیر مطالعاتی برای نخبگان از جمله فعالیت‌های مستمر مجموعه همایش است.

دبیر همایش تخصصی جوان و اندیشه با اشاره به دست‌آوردهای دوره‌های گذشته همایش گفت: امسال سه طرح فرهنگی در مجموعه همایش جوان و اندیشه طراحی شده که در اختتامیه این دوره عناوین آن اعلام و با اعتبار خیر اجرا می‌شود.
کد مطلب : ۹۸۱۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما