۰
plusresetminus
تابستان از نیمه گذشت؛

تنها استخر شنای نی ریز همچنان تعطیل است

تاریخ انتشارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۷
تنها استخر شنای موجود در نی ریز حدود هفت ماه است که به دلیل وجود مشکلات فنی تعطیل بوده و هنوز کار بازسازی و ترمیم آن به اتمام نرسیده است.
تنها استخر شنای نی ریز همچنان تعطیل است
به گزارش حافظ نیوز به نقل از نبض نی ریز، تابستان از نیمه گذشت، اما تنها استخر نی ریز ماه هاست که به دلیل ریزش سقف و عدم امنیت کافی تعطیل است و این موضوع موجب نارضایتی بسیاری از مردم شده است.

تعطیلی تنها استخر سرپوشیده شهرستان نی ریز موجب شده تا بسیاری از جوانان و نوجوانان برای شنا کردن به استخر شهرستان مجاور بروند که هزینه های مالی برای آن ها به دنبال داشته است.

در همین حال دانشجویان رشته تربیت بدنی دانشگاه های نی ریز هم برای گذراندن واحد درسی شنا مجبور شده اند به استخر شهر استهبان مراجعه کنند و عده ای هم از مزایای درمانی این ورزش بی بهره شوند.

در همین خصوص سرپرست اداره ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار ما تعطیلی استخر نی ریز را مربوط به اواخر دی ماه سال گذشته عنوان کرد و گفت: با پیگیری های اداره کل ورزش و جوانان، فرماندار نی‌ریز مبلغی از اعتبارات برای تعمیر مصوب شده که کافی نیست و درصدد گرفتن اعتباری جدید برای این پروژه هستیم.

علیرضا نوراللهی با بیان اینکه کار تعمیر سقف آغاز شده است، افزود: اجرای سقف به پیمانکار سپرده شده و پیش‌بینی می‌شود١٢٠ میلیون تومان هزینه در برداشته باشد و تعمیر موتورخانه حداقل600 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با اظهار شرمندگی از مردم بیان داشت: تمام تلاش خود را می کنیم که با اولویت بندی هزینه ها، تعمیر استخر در اولویت قرار گیرد، زیرا استخر و شنا یک نیاز عمومی مردم است و در بخش درمان نیز متقاضی دارد.

نوراللهی بیان داشت: پیش‌بینی می شود مرحله عملیات تعمیر و راه‌اندازی استخر سه ماه به طول بیانجامد.

با همه این تفاسیر به نظر می رسد پس از گذشت ماه ها از این مساله، علي رغم پيگيري ها و تلاش هاي سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان، دوستداران شنا هنوز هم باید منتظر بمانند تا بودجه ای از سوی مسئولین به تعمیر استخر اختصاص یابد.
کد مطلب : ۹۸۵۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما