حمیدایمنی خبرداد:

برگزاری نهمین جشنواره رضوی«نسیم ولایت»دراقلید

24 مرداد 1394 ساعت 18:26

مسئول دبیرخانه جشنواره رضوی «نسیم ولایت» د از اجرای بیش از 20 برنامه در دهه کرامت در اقلید خبر داد


حمید ایمنی، مسئول دبیرخانه جشنواره رضوی «نسیم ولایت» در گفت‌وگو با حافظ نیوز؛ از اجرای بیش از 20 برنامه در دهه کرامت با همکاری ادارات و نهادهای دولتی اقلید خبر داد و گفت: این برنامه‌ها شامل اجرای نهمین جشنواره رضوی «نسیم ولایت»، مراسم‌های جشن، حرکت کاروان پیاده به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) از این شهرستان، تجلیل و تکریم مقام بقاع متبرکه، روز اقلید در استان فارس و افتتاح پروژه‌های عمرانی و فرهنگی است.

وی افزود: در آستانه فرا رسیدن فرخنده میلاد امام رضا(ع) و ایام با شکوه دهه کرامت، دبیرخانه دائمی جشنواره رضوی نسیم ولایت شهرستان اقلید، مجموعه برنامه‌های این جشنواره را در ایام دهه کرامت از 24 مرداد تا 4 شهریور برگزار می‌شود.

ایمنی خاطرنشان کرد: دبیرخانه جشنواره مجری و تدوین کننده برنامه‌های جشن و جلسات مردمی شهرستان اقلید است که قدوم آن بزرگوار را سرمه چشمان خود کرده است.

مسئول دبیرخانه جشنواره رضوی «نسیم ولایت» ابراز امیدواری کرد: با مشارکت و حضور تمامی همشهریان خود بتوانیم ابراز عشق و ارادتمان هر چه برپاتر به محضر آن امام رئوف ارائه کنیم.

لازم بذکراست،‌ شهرستان اقلید که در شمال  استان فارس واقع شده است، یکی از قدمگاه‌های حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) در بدو ورودشان به ایران محسوب می‌شود.


کد مطلب: 9862

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9862/برگزاری-نهمین-جشنواره-رضوی-نسیم-ولایت-دراقلید

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir