یکسال از افتتاح اورژانس شماره یک داراب گذشت؛ پایگاه همچنان بدون آب، گاز و تلفن!

25 مرداد 1394 ساعت 11:47

در حالی یه هفته دولت سال ۱۳۹۴ نزدیک می شویم که پایگاه اورژانس شماره یک داراب که در هفته دولت سال گذشته افتتاح شد علی رغم وعده مسئولین اجرایی شهرستان هنوز فاقد آب، گاز و تلفن است.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از «داراب نا»، هر چند پیگیری تصویب این پروژه مهم و حیاتی سال ها به درازا کشید اما از زمان شروع عملیات اجرایی تا افتتاح فقط ۵ ماه طی شد که اعتبار اعلام شده آن  ۱۵۰ میلیون تومان و از اعتبارات استانی دانشگاه علوم پزشکی بود.

اما حالا در سال ۹۴ در حالی به سالگرد یک سالگی ساختمان پایگاه شهری شماره یک داراب نزدیک می شویم که کارکنان آن بدون آب لوله کشی، گاز و تلفن روزگار می گذرانند و به مردم خدمات اورژانسی می دهند!

مسئولین اجرایی شهرستان در مراسم افتتاح این ساختمان در شهریور ماه سال ۹۳ در سخنرانی های خود بر حل مشکلات باقی مانده این ساختمان تاکید کردند اما ظاهرا بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار داراب نا تاکنون هیچ اقدام عملی برای نصب آب، گاز و تلفن این مجموعه امدادی انجام نشده است.

امید است با توجه به در پیش بودن هفته دولت، دستورات و اقدامات لازم توسط مقامات اجرایی و نظارتی شهرستان صادر و مشکلات باقی مانده این مرکز حل شود.


کد مطلب: 9887

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9887/یکسال-افتتاح-اورژانس-شماره-یک-داراب-گذشت-پایگاه-همچنان-بدون-آب-گاز-تلفن

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir