۰
plusresetminus

دادستان خرم بید: آمار سرقت در شهرستان 70 درصد کاهش داشته است

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۴
در ده ماهه اخیر، بیش از نهصد کیلو انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده است.
دادستان خرم بید: آمار سرقت در شهرستان 70 درصد کاهش داشته است
به گزارش حافظ نیوز دادستان خرم بید در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری بام فارس ،اظهار داشت: هدف و دغدغه ما افزایش عدالت و امنیت اجتماعی بوده که به نوعی موجب رضایت و اعتماد بیشتر مردم به دستگاه قضا می شود.

حجت الاسلام پارسافر دادستان خرم بید یکی از کارهای اساسی خود در منطقه را برخورد محکم با موادمخدر اعلام نمود وگفت: حدود یکصدو هفتاد مواد فروش در این مدت بازداشت شده اند که محکومیت اکثر آنان را در پی داشته است.

به گفته پارسافر تاکنون حدود نهصد کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده که بیست و پنج کیلو از آن از خرده فروشان بدست آمده است.

وی یکی دیگر از اقدامات خود را برخورد محکم با سارقان اعلام نمود وگفت: امروز طبق گزارش های واصله با کاهش هفتاد درصدی سرقت و افزایش 50درصدی کشفیات اموال مسروقه در سطح شهرستان روبرو بوده ایم که شاید شهرستان خرم بید را بتوان به عنوان تنها شهرستانی در سطح استان دانست که این اندازه کاهش سرقت داشته باشد.

پارسافر برخورد با تهدید کنندگان بهداشت عمومی را یکی از برنامه های خود اعلام نمود که کاهش شدید ورودی پرونده در زمینه بهداشت عمومی را در پی داشته است.

نظارت مستمر بر بازار در جهت مبارزه با گرانفروشی و احجاف به مردم  ، برخورد قاطع با اتباع بیگانه غیرمجاز به منظور ایجاد اشتغال بیشتر برای جوانان ، حضور مستمر در بین مردم در مساجد تمامی شهرها و روستاهای خرم بید  و برخورد و ساماندهی گرو ه های ارکستر مراسم عروسی ها و برخورد قاطع با گرو ه هایی که با سرو صدا های زیاد با دستگاه های صوتی قوی موجب سلب آسایش و آرامش مردم شده اند ، از دیگر اقداماتی بود که به ادعای دادستان خرم بید تاکنون انجام شده است.

دادستان خرم بید در ادامه این مصاحبه گفت : در یک کلام با کارهای فوق الذکر که انجام گرفته شاید تنها شهرستانی باشیم که با کاهش پنجاه درصدی ورودی پرونده روبرو شده ایم . چرا که هرچه ورودی پرونده ها کمتر باشد میزان ضریب امنیت اجتماعی بالاتر است.

وی اظهار داشت حدود 30درصد پرونده ها مربوط به تصادفات و حوادث ناشی از کار می باشد که با مکاتبات متعدد با ادارات مربوطه در  شهرستان و استان درصد رفع نواقص و نقاط حادثه خیز از جمله گردنه شهیدآباد و کولی کش هستیم .

پارسافر اقدامات ده ماهه گذشته را باعث افزایش رضایتمندی مردم از دستگاه قضا دانست و افزود: مردم محترم شهرستان می توانند نظرات، شکایات و انتقادات خود را به صورت پیامک با شماره 09164496954  با دادستان در میان بگذارند که در صورت نیاز فوراً از طریق مرجع انتظامی اقدام شود.
کد مطلب : ۹۸۸۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما