۰
plusresetminus

700پروژه مخابراتی در فارس در دست اجراست/100پروژه متعلق به مرودشت

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۲
مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس گفت:هم اینک 700 پروژه مخابراتی در این استان در دست اجراست که از این تعداد 100 پروژه آن به شهرستان مرودشت تعلق دارد.
700پروژه مخابراتی در فارس در دست اجراست/100پروژه متعلق به مرودشت
به گزارش حافظ نیوز به نقل از ایرنا علی اصغر روزگار که برای بررسی مشکلات آنتن دهی تلفن های همراه اول به شهرستان مرودشت سفر کرده است درسخنرانی قبل ازخطبه های نمازجمعه این هفته مرودشت اظهارداشت:از100 پروژه مخابراتی که دراین شهرستان در حال اجراست، 75 پروزه آن برای رفع مشکلات آنتن دهی تلفن های همراه اول وثابت این منطقه است واین پروژه هاتایک ماه آینده افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد:در قالب این پروژه های مخابراتی ، برای خرید تجهیزات مناسب و نصب دکل های آنتن دهی در شهرستان مرودشت افزون بر 120 میلیاردل ریال هزینه شده است و این تجهیزات و دکل ها تا یک ماه آینده نصب خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس در بخش دیگری از مطالب خود، بدون اشاره به رقم کاهش درآمد مخابرات این استان گفت:به سبب اجرای طرح هم کدسازی که سال 93 در استان فارس اجرا شد بیش از 30 درصد از درآمدهای شرکت مخابرات فارس کاهش یافت.

روزگار اظهار کرد:با توجه به این کاهش درآمد، شرکت مخابرات فارس از مردم این استان تقاضا دارد هر چه زودتر نسبت به پرداخت هزینه تلفن همراه و ثابت خود اقدام کنند تا این شرکت بتواند خدمات مطلوب تری به مشترکان ارائه دهد.

شهرستان مرودشت در فاصله 45 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
کد مطلب : ۹۸۹۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما