۰
plusresetminus
امام جمعه مرودشت:

شهدا و آزادگان ، سند ایثار و مقاومت ملت ایران هستند/وضعیت ده هکتاری تخت جمشید تعیین تکلیف شود

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۴
امام جمعه مرودشت با اشاره به 26 مرداد سالروز ورود آزاگان غیور به میهن اسلامی گفت: شهدا و آزادگان سند و شناسنامه ایثار و مقاومت ملت ایران اسلامی هستند که عارفانه و عاشقانه به جبهه های نبرد حق علیه باطل رفتند.
شهدا و آزادگان ، سند ایثار و مقاومت ملت ایران هستند/وضعیت ده هکتاری تخت جمشید تعیین تکلیف شود
به گزارش ایرنا حجت الاسلام قنبرعلی احمدی، در خطبه های نماز جمعه این هفته مرودشت اظهار داشت:شهدا و آزادگان محور وحدت و همدلی به مردم جامعه هستند و حیات حقیقی ، پاک و مطهر را به جامعه ما ارزانی داشتند و همه ما مدیون خون های مطهر شهدا و از خود گذشتگی آزادگان هستیم .

26 مرداد سال 69 نخستین گروه از آزادگان به میهن اسلامی بازگشتند.

وی همچنین به یکم ذی القعده (25 مرداد) سالروز ولادت حضرت معصومه (س) که به عنوان روز دختران نام گرفته ، اشاره کرد و افزود:بهترین ارمغان زندگی برای دختران ما حیا ، عفت و پاکدامنی است و ضروری است جامعه ما در این مسیر حرکت کند.

احمدی اظهار کرد:یکی از اهداف و سیاست هایی که استکبار جهانی آن را دنبال می کند و برای جوامع اسلامی سم مهلک است،ترویج ابتذال و بی بند و باری است و باید همگان مراقب باشند که برخی به نام آزادی این رویه را دنبال نکنند.

امام جمعه مرودشت ، همچنین با اشاره به تشکیل جلساتی که با نام عرفان های دروغین در برخی از مکان ها برپا می شود اشاره کرد و گفت:خانواده ها باید هوشیار باشند و فریب این گونه جلسات که ریشه و بنیان دقیقی ندارند ، نخورند زیرا هستند خانواده هایی که از این طریق کاملا از هم فروپاشیده اند.

احمدی دربخش دیگری از خطبه ها، وقوع کودتای آمریکایی - انگلیسی 28 مرداد سال 1332 را نتیجه اعتماد بیش از حد به مستکبرین دانست و گفت:مستکبرین همواره از این طریق به اهداف شوم خود در سایر کشورها دست یافته اند و بیشترین ضربه را به ملت ها وارد کرده اند.

امام جمعه مرودشت افزود:ازتحلیلگران ، اصحاب رسانه و مسوولان انتظار داریم که با برخی تحلیل های خود، زمینه دلسردی ، تقابل و دو قطبی کردن بین مردم و دولت را ایجاد نکنند و توجه خود را معطوف به حل مشکلات مردم کنند.

احمدی در قسمت دیگری از خطبه ها از نماینده مردم شهرستان مرودشت در مجلس شورای اسلامی خواست از طریق مقامات کشوری و مسوولان استان فارس ، وضعیت 10 هکتار از زمین های بدون استفاده اطراف مجموعه جهانی تخت جمشید را تعیین تکلیف کند.

شهرستان مرودشت در فاصله 45 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
کد مطلب : ۹۸۹۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما