۰
plusresetminus

معاون عمرانی استاندار فارس رییس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید صدرا شد

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۶
خلیل رضاییان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی به عضویت هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید صدرا درآمد و با صورتجلسه اعضای هیات مدیره این شرکت به عنوان رییس این هیات مدیره منصوب شد.
معاون عمرانی استاندار فارس رییس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید صدرا شد
به گزارش حافظ نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا، محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید، خلیل رضاییان را به عنوان عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید صدرا منصوب کرده است.

در این حکم خطاب به خلیل رضاییان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس آمده است: با توجه به ضرورت همکاری و همیاری جنابعالی در پیشبرد امور مربوط به شهر جدید صدرا، بنا به تصمیم مجمع عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا به موجب این حکم به سمت عضو هیات مدیره شرکت مذکور منصوب می شوید تا با استعانت از خداوند منان در چارچوب اساسنامه اقدام فرمایید.

بر اساس این گزارش، مراسم انتصاب خلیل رضاییان به این مسوولیت در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر صدرا و با حضور یدالله رحمانی عضو هیات مدیره شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران صدرا برگزار شد.

مهدی خانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا در این آیین گفت: مطمئن هستیم که با حضور آقای رضاییان در هیات مدیره این شرکت، وزنه کارشناسی و تخصصی در حوزه عمرانی شهر صدرا سنگین تر می شود و روند توسعه این شهر با همکاری سایر دست اندرکاران امور شهری شتاب می گیرد.

شهر جدید صدرا در 15 کیلومتری شمال غرب شیراز واقع است.
کد مطلب : ۹۹۲۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما