۰
plusresetminus
امسال صورت گرفت

کمک یک میلیارد و 800 میلیون ریالی مردم لارستان به مراکز نیکوکاری

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۷
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد لارستان از پرداخت یک میلیارد و 800 میلیون ریال توسط مردم خیر و نیک‌اندیش این شهرستان به مراکز نیکوکاری در سال جاری خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز، ابراهیم خرم‌مکان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لارستان با برشمردن ثمرات واگذاری امور نیکوکاری و عام‌المنفعه به مردم، اظهار داشت: واحد مردمی کمیته امداد در سطح محلات و یا روستاها، شهرک‌ها و مجتمع‌های خارج از شعاع محلات تشکیل و در راستای توسعه‌ مشارکت‌های مردمی و ارائه خدمت به محرومان زیرپوشش این نهاد فعالیت می‌‌کند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد لارستان از پرداخت یک میلیارد و 800 میلیون ریال توسط مردم خیر و نیک‌اندیش این شهرستان به مراکز نیکوکاری در سال جاری خبر داد و با بیان اینکه چهار مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان لارستان فعالیت می‌کنند، افزود: مراکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل (ع)، کار خدمات‌رسانی به 7 هزار خانوار، شیخ عظیما 3 هزار خانوار، بنارویه 2 هزار خانوار و مرکز نیکوکاری اوز نیز 2 هزار خانوار را زیر پوشش دارند.

خرم‌مکان یادآور شد: آحاد مردم خیر و نیک‌اندیش لارستان اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی به‌صورت داوطلبانه و با نظارت امداد می‌توانند کمک‌های خود را برای رفع مشکل نیازمندان به این مراکز اهدا کنند.

این مقام مسئول هدف از تشکیل این مراکز را ارتباط و تعامل مؤثر با اشخاص تأثیرگذار از جمله خیران و مؤسسات خیریه به‌منظور استفاده‌ بهینه از ظرفیت آن‌ها در راستای رفع مشکل محرومان، برون‌سپاری و توسعه‌ خدمت‌رسانی، ایجاد همبستگی، طراحی، استقرار و مدیریت شبکه‌های نیکوکاری، توازن اجتماعی و ارتقای فرهنگ انفاق و نیکوکاری عنوان کرد.
کد مطلب : ۹۹۶۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما