۰
plusresetminus

واحد صنفی تهیه و توزیع شیرینی غیر بهداشتی در فراشبند پلمب شد

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۹
مسوول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبندگفت:یک واحد صنفی به دلیل تهیه و توزیع شیرینی غیر بهداشتی در این شهرستان پلمب و پرونده آن به مرجع قضایی ارجاع داده شد.
واحد صنفی تهیه و توزیع شیرینی غیر بهداشتی در فراشبند پلمب شد
به گزارش حافظ نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز،حسین نوشادی افزود:درپی شکایت یکی از شهروندان فراشبند مبنی بر عدم رعایت اصول بهداشتی در یکی از واحد های صنفی تهیه و توزیع شیرینی ، در بازرسی هایی که از این واحد صورت گرفت ، 500 کیلوگرم شیرینی فاسد کشف و معدوم شد.

وی بیان داشت:با توجه به اخطار شفاهی و کتبی که در چند ماه گذشته به متصدی این واحد صنفی در زمینه رعایت اصول بهداشتی داده شده بود و به علت بی توجهی به تذکرات بازرسان بهداشت، طبق قانون این واحد صنفی متخلف پلمب شد.

نوشادی ادامه داد: نگهداری غیر بهداشتی مواداولیه تهیه شیرینی درانبار، وجود اجناس تاریخ مصرف گذشته ، فاسد و کپک زده ، وجود حشرات درمحیط کارگاه ، انبارو فروشگاه، استفاده از روغن نامناسب برای تهیه شیرینی،نداشتن کارت تندرستی وانجام آزمایش های لازم کارگران، عدم رعایت نظافت محیط و عدم رعایت موازین بهداشت فردی، از عمده تخلفات بهداشتی این واحد صنفی است .

شهرستان فراشبند در فاصله 164 کیلومتری جنوب غرب شیراز واقع شده است.
کد مطلب : ۹۹۶۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما