۰
plusresetminus

پرداخت بیش از 3 میلیارد ریال برای تأمین سلامت نیازمندان لارستانی

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۴
مدیر کمیته امداد لارستان از پرداخت 3 میلیارد و 200 میلیون ریال برای خدمات بهداشت و درمان و کمک به تأمین سلامت نیازمندان و مددجویان این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از لارستان، هوشنگ دلاور بعدازظهر امروز در جمع تعدادی از مددجویان زیرپوشش این نهاد از پرداخت 3 میلیارد و 200 میلیون ریال بابت خدمات بهداشت و درمان و کمک به تأمین سلامت نیازمندان و مددجویان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و اظهار داشت: بحث سلامت افراد جامعه و به‌ویژه نیازمندان از اولویت‌های هر جامعه سالمی است.

وی بابیان اینکه یک‌‌هزار و 460 نفر از مددجویان زیرپوشش از خدمات مختلف کمیته امداد لارستان بهره‌مند شده‌اند، افزود: پرداخت هزینه بیمه تأمین اجتماعی، شرکت در کلاس‌های آموزشی، استفاده از خدمات موردی درمان و استفاده از خدمات ویژه درمانی مهم‌ترین خدماتی است که به افراد زیرپوشش ارائه می‌شود.

مدیر کمیته امداد لارستان با اشاره به اینکه کمتر کسی را می‌توان یافت که در طول عمر خود مبتلا به درد و رنج نشده باشد، تصریح کرد: این درد و رنج به دلیل سوء تغذیه، عدم رعایت مسائل بهداشتی، عدم دسترسی به امکانات ضروری درمانی و عدم پیگیری کامل امور درمانی بیشتر سراغ محرومان و درماندگان می‌رود.

این مسئول با ابراز تأسف از اینکه بسیاری از افراد نیازمند و محروم جامعه قادر به تأمین هزینه بالای درمانی خود نیستند، اضافه کرد: هزینه مربوط به درمان، نزدیک به 10 درصد هزینه‌های غیرخوراکی را شامل می‌شود که باز نیز تعداد بسیاری از مددجویان قادر به پرداخت آن نیستند.

وی تأکید کرد: با عنایت به اهمیت موضوع و نیاز ضروری محرومان جامعه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به محرومان زیرپوشش و نیازمندان دیگر در برنامه‌های اصلی کمیته امداد لارستان قرار داده شده است.
کد مطلب : ۹۹۹۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما