۰
plusresetminus

دستگيري فردي با 200 فقره كلاهبرداري در شيراز

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۳
رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: با تلاش ماموران پلیس فتا استان فارس شخصی که اقدام به ۲۰۰ فقره کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی نیروی انتظامی فارس، سرهنگ سید موسی حسینی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران مطلع شدند فردی با سوء استفاده از شهروندان، مبالغ زیادی به صورت غیرمجاز از حساب بانکی آنها برداشت کرده است.

سرهنگ حسینی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی متهم در شهر شیراز دستگیر و تاکنون در تحقیقات به 200 فقره کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرده است.

وی خاطرنشان کرد: روش کلاهبرداری متهم به این صورت بوده است که با پرسه زدن در کنار دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها و با نیت کمک به افراد بی‌سواد و مسن، پس از جلب رضایت مراجعان و اخذ عابرکارت به همراه رمزعبور در یک فرصت مناسب اقدام به فعال کردن رمز دوم حساب کرده و با یادداشت اطلاعات به دست آمده پس از ترک محل اقدام به خالی کردن کل حساب قربانیان خود می‌کرده است.

رئیس پلیس فتا استان فارس با اشاره به اینکه متهم در 5 استان کشور اقدام به کلاهبرداری می‌کرده است به شهروندان توصیه کرد: فریب ظاهر این‌گونه افراد سودجو را نخورده و همواره از اطلاعات حساب بانکی خود محافظت و مراقبت کنند.
کد مطلب : ۹۹۹۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما