۰
plusresetminus
نامه سرگشاده هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی استان فارس به سران کشور آذربایجان؛

با طناب پوسیده به درون چاه نروید

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۷
ملت‌های ایران و آذربایجان به دلیل همسایگی جغرافیایی و همچنین قرابت فرهنگی، از دیرباز دارای پیوند عمیق دوستی هستند و هیچ جریان معاندی قادر نیست این پیوند ناگسستنی را خدشه‌دار کند.
الهام علی‌اف
الهام علی‌اف
به گزارش حافظ خبر؛ هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی استان فارس نامه سرگشاده‌ای را به الهام علی‌اف، رئیس جمهوری آذربایجان نوشت. متن این نامه را با هم می‌خوانیم:
جناب آقای الهام علی‌اف رئیس‌جمهور محترم جمهوری آذربایجان
سلام علیکم
با توجه به اظهارات اخیر جنابعالی و تعدادی از مسئولین سیاسی کشور آذربایجان به نظر می‌رسد بیان نکاتی لازم باشد:
اولا ملت‌های ایران و آذربایجان به دلیل همسایگی جغرافیایی و همچنین قرابت فرهنگی، از دیرباز دارای پیوند عمیق دوستی هستند و هیچ جریان معاندی قادر نیست این پیوند ناگسستنی را خدشه‌دار کند.
ثانیا انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از بدو تولد خود، راهبرد تعامل و همکاری سازنده با همسایگان خود را پیش گرفت که متاسفانه برخی دولت‌های نادان منطقه از گذشته تا کنون به امید تحقق وعده‌های پوچ در زمین شطرنج رژیم‌های جنایت‌کاری همچون آمریکا یا اسرائیل بازی می‌کنند، که سرگذشت رئیس‌جمهور مخلوع و منفور کشور عراق صدام حسین به واقع بهترین آینه‌ی عبرت برای فریب‌خوردگان است.
ثالثا به نظر می‌رسد مشاورین جنابعالی، اخبار درستی از تحولات پیرامون فلسطین اشغالی به شما منتقل نمی‌کنند؛ چرا که با کمی دقت متوجه افول روزافزون و فروپاشی از درون این رژیم جعلی خواهید شد به طوری که به قطع با رشادت‌های گروه‌های مقاومت، کمتر از بیست سال آینده شاهد دنیایی بدون رژیم کودک‌کش صهیونیستی خواهیم بود، پس با طناب پوسیده به درون چاه نروید.
جناب علی‌اف چطور نمی‌دانید که سالیان سال است جمهوری اسلامی ایران معادله دوقطبی جهان را برهم زده و زمینه‌ساز تشکیل جریانی الهی، ظلم‌ستیز با محوریت جوانان آزادی‌خواه عالم شده که این جبهه امید و مامن امنی برای تمام مظلومان بوده و هست؛ پس بدانید در این مسیر پر فراز و نشیب هیچ مانعی بزرگ به نظر نمی‌رسد.  
جناب علی‌اف امروز زمانی تاریخی برای شماست. تمام دنیا به خصوص ملت آذربایجان نظاره‌گر عملکرد شما هستند، پس بدانید شاید زودتر از آن چیزی که فکر می‌کنید دیر شود...
والسلام علیکم
هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی استان فارس
ما را در واتساپ دنبال کنید: https://chat.whatsapp.com/L8u9s2fZKaIG9Uxy02GNUo
کد مطلب : ۲۳۷۸۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما