۰
plusresetminus
یادداشتی از حسین خبیری؛

کالای غیرشیرازی نخریم

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۷
از امروز هر یک از ما با کمی دقت، دلسوزی و تعصب آگاهانه، با عزم و اراده جمعی و خرید هوشمندانه خود، می‌توانیم بازار شهرمان را رونق ببخشیم.
حسین خبیری
حسین خبیری
به گزارش حافظ خبر؛ وقتی بدانیم که سرنوشت همه ما عمیقاً با خرید تولیدات شهرمان گره خورده، تا آنجایی که بتوانیم، فقط و فقط کالای شیرازی را خواهیم خرید.
واقعیت این است که انبوه تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان این محصولات را اعضای خانواده‌های ما تشکیل می‌دهند و اگر به هر دلیلی از میزان تولید این کارخانه‌ها کاسته گردد، میزان نیاز آن‌ها به نیروی کار کاهش یافته و گردانندگان این صنایع مجبور به تعدیل نیرو شده، فاجعه شکل می‌گیرد و بیکاری بیش از پیش بر سرمان آوار می‌شود.
خوب که نگاه کنیم می‌بینیم همه ما بر سر یک سفره بزرگ و بی‌انتها به‌نام شیراز نشسته‌ایم. سفره‌ای که علاوه بر استان‌های همجوار و دیگر ایرانیان در مملکت پهناورمان، کشورهای همسایه را نیز تغذیه می‌نماید و همراه با کسب درآمد و مهم‌تر از هر چیز، تأمین‌کننده معیشت ساکنین دیار میهمان‌نوازان نیز می‌باشد.
در این بین و با وجود رقبای ناخوانده‌ای که قصد کشف بازارهای جدید و تصرف بازارمان را دارند، تصمیم ما مصرف‌کنندگان در بقا و حیات و توسعه این بازار، به عنوان تقویت‌کننده و پشتیبانی از اشتغال و اقتصاد بخش عظیمی از خانواده‌های شیرازی، بسیار مهم و تعیین‌کننده است.
البته این اقدام و همبستگی اجتماعی داوطلبانه مصرف‌کنندگان، برای تولیدکنندگان نیز تعهدآور خواهد بود؛ تا با اتخاذ سیاست‌های تشویقی، افزایش کیفیت و تا حد امکان کاهش قیمت در بازار کاملاً رقابتی، ضمن استقبال از جمعیت بزرگ مشتریان قدرشناس، تداوم این جریان آینده‌ساز را تضمین نمایند.
از امروز هر یک از ما با کمی دقت، دلسوزی و تعصب آگاهانه، با عزم و اراده جمعی و خرید هوشمندانه خود، می‌توانیم بازار شهرمان را رونق ببخشیم.
کد مطلب : ۲۳۸۸۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما