۰
plusresetminus
هفته دفاع مقدس؛

برگزاری ۴۳ برنامه از سوی اصناف و بازاریان شیرازی در هفته دفاع مقدس

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۳
فرمانده بسیج اصناف و بازاریان سپاه بقیه الله (عج) شیراز گفت: اصناف و بازاریان مثل همیشه پای کار نظام و دفاع مقدس بوده و هستند.
حمید مرزبان
حمید مرزبان
به گزارش حافظ خبر، حمید مرزبان امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به تدارک ویژه بازاریان شیرازی برای گرامیداشت این هفته بیان کرد: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از ۴۳ عنوان برنامه توسط اصناف و بازاریان شیراز تدوین و برگزار می شود.
وی افزود: در زمان جنگ تحمیلی، جامعه متدین و انقلابی بازار نمی‌توانست نسبت به مسائل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور بی تفاوت باشد که وجود ۱۱ هزار شهدای اصناف در دوران دفاع مقدس و همراهی بازار در عرصه های اقتصادی پس از انقلاب گواه جایگاه اهمیت اصناف در تحولات اجتماعی جامعه است.
فرمانده بسیج اصناف و بازاریان سپاه بقیه الله (عج) شیراز با بیان اینکه دفاع مقدس صحنه تجلی وحدت و انسجام اقشار مختلف و همراهی همه اصناف برای انجام تکلیف الهی و وفاداری به اسلام عزیز و پاسداری از انقلاب و کشور بود خاطرنشان‌کرد: اصناف و بازاریان مثل همیشه پای کار نظام و انقلاب و دفاع مقدس بوده و هستند.
وی با اشاره به اینکه اصناف و بازاریان در دوران سخت جنگ هشت ساله پیشاپیش دیگر اقشار حضور عملی و سازنده داشتند، اظهار کرد: امروزه نیز با قرار دادن تجارب بزرگان، فرهنگ ایثار درمیان کسبه جوان بازار نسل به نسل در حال انتقال است.
فرمانده بسیج اصناف و بازاریان سپاه بقیه الله (عج) شیراز در پایان، از تشکیل ستاد هفته دفاع مقدس، بربایی موکب و ایستگاه‌های صلواتی خدماتی، بر پایی میز خدمت ویژه اصناف در بازارها و مجتمع های تجاری، اجرای طرح یک کاسب یک دانش آموز، تجلیل از مدافعان سلامت، برگزاری دوره های سواد رسانه و بازاریابی نوین به صورت مجازی، برگزاری پرده خانه شهدا در بازارها، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار و تکریم از خانواده های معزز و معظم شهدا، اجرای پویش نذر خون، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به کارگران اصناف متضرر، اجرای  سرود پاتوقی در مجتمع های تجاری و بازارها، بزرگداشت یادواره شهدای اصناف و بازاریان، برگزاری مسابقه کتابخوانی، تجلیل از کاسبان امین و پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس خبر داد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۳۶۳۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما