۰
plusresetminus

توقف جاده سازي غیر مجاز در اراضی ملی شهرستان خرم بید

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۹
با تلاش و حضور به موقع ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان خرمبید فعاليت يك شركت راهسازي كه بصورت غير مجاز اقدام به فعاليت در عرصه هاي منابع طبيعي نموده بود متوقف و تجهیزات و ادوات آنها نيز توقیف و اراضی ملی تصرف شده رفع تصرف گردید.
توقف جاده سازي غیر مجاز در اراضی ملی شهرستان خرم بید
به گزارش حافظ خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس با تلاش و حضور به موقع ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان خرمبید فعاليت يك شركت راهسازي كه بصورت غير مجاز اقدام به فعاليت در عرصه هاي منابع طبيعي نموده بود متوقف و تجهیزات و ادوات آنها نيز توقیف و اراضی ملی تصرف شده رفع تصرف گردید.
خان علی کریمی خرمی رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرمبید با اعلام این خبر گفت: بدنبال گشت زنی دوره ای نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرمبید در حوزه استحفاظی این شهرستان مشاهده گرديد كه يك شرکت پیمانکاری راهسازي بدون كسب مجوز در عرصه های مرتعی "سنقر" روستای انارک این شهرستان اقدام به عمليات راهسازي نموده است که بلافاصله با هماهنگی های انجام گرفته نیروهای يگان حفاظت منابع طبیعی، ادوات غیرمجاز در این منطقه را توقيف از محل اجرای تخلف خارج نمودند .
کریمی خرمی ضمن اشاره به مقابله با تصرفات غیر مجاز با سودجویان اراضی ملی تصریح کرد: با کوچکترین تخلف و ساخت و ساز در محدوده اراضی ملی به شدت برخورد قانونی خواهیم کرد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرمبید مشارکت مردم در جلوگیری از تصرفات غیر مجاز و حفاظت از عرصه‌های طبیعی را عامل مهم و تاثیر گذار در بروز تخلفات و تصرفات این عرصه ها عنوان کرد و گفت: مشارکت مردم محلی درکنار برخورد به موقع و قاطع سیستم قضایی با متخلفان مهمترین راهکارعملی مقابله با فرصت طلبان عرصه های طبیعی است.
وسعت اراضی ملی شهرستان خرم بید 270 هزار هکتار است.
کد مطلب : ۲۰۶۳۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما